امام جمعه ابرکوه:

دولت هرچه سریع‌تر اتاق فرماندهی اقتصادی در کشور تشکیل دهد

امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه مردم نباید بیش از این تحت فشار اقتصادی قرار گیرند، گفت: دولت هرچه سریع‌تر باید اتاق فرماندهی اقتصادی در کشور تشکیل دهد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ابرکوه اظهار داشت: کشور ما امروز در وضعیت اقتصادی دشواری به سر می‌برد و فشارهای ناشی از برنامه‌ریزی‌های دشمن از یک‌سو و ندانم‌کاری و بی‌برنامه بودن تیم دولت از سوی دیگر، سبب شده مردم بار اقتصادی شدیدی را تحمل کنند.

 
وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد تیم اقتصادی دولت در این مدت خواب بوده است، افزود: ناهماهنگی بین دستگاه‌های مسئول نیز یکی از عواملی است که امروز بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده است.
 
امام ‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: قوای سه‌ گانه نیز هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر ندارند و اختلافات بسیاری پیرامون مدیریت بازار ارز، نرخ سود بانکی، سیاست‌های تجاری، قیمت‌های غیرمنطقی خودرو و طلا، سکه و حتی کالاهای اساسی مردم سبب شده در کشور تنش ایجاد شود.
 
وی با تاکید بر اینکه به طور قطع تدام این وضعیت، توان کشور را هدر خواهد داد، عنوان کرد: اختلافات قوا دیگر علنی شده و حتی در جلسه غیرعلنی مجلس شاهد درگیری فیزیکی بین برخی نمایندگان و رئیس کل بانک مرکزی هستیم.
 
حسینی تصریح کرد: وحدت رویه در تصمیم گیری‌ها وجود ندارد و این شرایط باید پایان یابد و هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای فرامین رهبری اقدام شود.
 
امام جمعه ابرکوه همچنین بر لزوم تشکیل اتاق فرماندهی اقتصادی کشور تاکید و خاطرنشان کرد: این وضعیت نابسامان اقتصادی باید هرچه سریع‌تر سامان یابد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایران وارد مرحله سختی در مقابله با آمریکا شده و جنگ اقتصادی تشدید شده است، افزود: دشمن نقاط ضعف ما را به خوبی شناسایی کرده و بر آن مانور می دهد و در چنین شرایطی سرانه سه قوه باید تصمیم‌های بزرگ و انقلاب بگیرند.
 
حسینی بر داشتن سرعت عمل در تصمیم گیری و اجرا تاکید کرد و اظهار داشت: فشار اقتصادی بیش از این نباید مردم را تحت فشار قرار دهد.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم برای شکستن آنچه دولت از آن به عنوان حباب‌های کاذب یاد می‌کند، سریع‌تر اقدام کند و قیمت‌های کاذب و شوک‌آور ارز، سکه، ماشین و مایحتاج مردم را ساماندهی کند.
 
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..