امام جمعه یزد:

دولت با جدیت و سرعت در شرایط اقتصادی تحول ایجاد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت باید با جدیت و سرعت در شرایط اقتصادی فعلی تحول ایجاد کند و مردم نیز در کنار دولت خواهند بود.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: دشمنان با حمایت از منافقین و انجام ترورهای متعدد در اوایل انقلاب سعی در فروپاشی نظام اسلامی داشتند اما خواست خدا بر تدام و استمرار نظام اسلامی و پابرجایی انقلاب بود.

 
وی بیان کرد: اراده خداوند متعال، رهبری‌های امام خمینی (ره) و هوشیاری مردم در آن دوران سخت، سبب شد کشور ما از بحران‌های آن زمان خارج شود اما صدماتی که در نتیجه این ترورها به انقلاب وارد شد و انسان‌های عاقل، اندیشمند و دلسوز جامعه به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند را نمی‌توان نادیده گرفت.
 
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمن از همان ابتدا در پی تحقق اهداف شوم خود بود و تلاش کرد با برداشتن بزرگان نظام و انقلاب از سر راه خود، دسیسه های شوم خود را اجرایی کند که به خواست خداوند متعال، ناکام ماند و هر بار نقشه هایش به شکلی نقش بر آب شد.
 
ناصری همچنین یاد و خاطره آیت الله شهید صدوقی را نیز گرامی داشت و بیان کرد: یکی از بزرگانی که در تیرماه سال ۶۰ به دست منافقان کوردل در محراب نماز به شهادت رسید، آیت الله صدوقی بود که نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
 
وی از مردم ایران به عنوان صبورترین و فهیم‌ترین مردم جهان یاد کرد و اظهار داشت: بازاریان، مردم و جوانانی که در یزد زندگی می‌کنند از صبورترین و باگذشت ترین مردم و الگویی برای تمام کشور هستند زیرا در مقابل همه مشکلات، به خوبی مقاومت می‌کنند و با توکل بر خدا و صبر و بردباری، در انتظار رفع مشکلات هستند.
 
ناصری اظهار داشت: کشور ما اکنون در شرایط حساسی قرار دارد چرا که استکبار و آمریکای جنایتکار به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند اما به طور قطع این شرایط گذرا است و از مسئولان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر برای ساماندهی این اوضاع وارد عمل شوند.
 
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مردم استان یزد با عشق و محبتی که به امام حسین (ع) دارند در مقابل سختی‌ها و مشکلات ایستادگی می‌کنند تصریح کرد: شما به خوبی در برابر توطئه‌های آمریکایی‌ها و دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اید که ان‌شاءالله در آینده نیز به همین شکل ادامه خواهید داد.
 
وی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان در کنار هم باشند و تفرقه را کنار بگذارند، دشمن کاری از پیش نمی‌برد اما این مسائل از وظیفه دولت کم نمی کند و مسئولیت دولت این است که با جدیت در شرایط اقتصادی تحول ایجاد کند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..