معاون آموزشی دانشگاه آزاد میبد:

۷۷۹ نفر از میبد داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند

معاون آموزشی دانشگاه آزاد میبد گفت: امسال ۷۹۹ نفر از میبد داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند.

به گزارش یزدی نیوزعلی‌اصغر قاسمی اظهارد اشت: امسال از شهرستان میبد ۷۷۹ نفر داوطلب شرکت در آزمون سراسری هستند که از این تعداد، ۲۹۲ نفر مرد و ۴۸۷ نفر زن هستند.

 
وی عنوان کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، علوم انسانی، هنر، تجربی و زبان خارجی در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی میبد و با همکاری آموزش و پرورش میبد برگزار خواهد شد.
 
قاسمی ادامه داد: آزمون گروه‌های ریاضی و علوم انسانی در نوبت صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه، گروه هنر عصر پنجشنبه، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه هشتم تیرماه و گروه زبان عصر روز جمعه برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: آزمون سراسری سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
قاسمی، بیشترین تعداد شرکت کنندگان این آزمون را در شهرستان میبد مربوط به گروه تجربی با ۴۳ درصد کل داوطلبان اعلام کرد و گفت: نزدیک به ۳۱ درصد از شرکت کنندگان در گروه انسانی و ۱۳ درصد نیز در گروه ریاضی، ۹.۵ درصد در گروه زبان و کمتر از ۳.۵ درصد در گروه هنر هستند.
 
وی با اشاره به محل های آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها گفت: کنکور سراسری در شهرستان میبد در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..