جلد سوم «یزد در آیینه زمان» منتشر شد

جلد سوم کتاب «یزد در آیینه زمان» در مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد استان یزد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم رونمایی از جلد سوم کتاب یزد در آیینه زمان با اشاره به حلقه مفقوده آثار فرهنگی و ادبی اظهار داشت: نقد کتاب باعث شوق خواندن و مصرف کالای فرهنگی در جامعه می شود.

 
مجید جوادیان‌زاده خاطرنشان کرد: نگاه نکته سنج نویسندگان و محققان باعث آشنا شدن مردم با حوزه کتاب می شود.
 
وی نصریح کرد: البته در کنار نقد، مراسم‌ رونمایی کتاب نیز اتفاق مبارکی است که طی چند سال گذشته در استان یزد آغاز شده و از مدهای مثبت جامعه است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان کرد: مراسم رونمایی کتاب باعث مغفول نماندن این حوزه و از همه مهمتر،‌ ورود کتاب به پیشخوان کتابفروشی ها است.
 
وی ادامه داد: بزرگترین اتفاقی که می تواند در فرهنگ جامعه رخ دهد، تدوین کتاب است به طوری که وقتی به گذشته فرهنگ ها نگاه می کنیم، کتاب باعث ماندگاری فرهنگ آنها شده است.
 
جوادیان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح پایتخت کتاب اظهار امیدواری کرد: با توجه به موفقیت های این استان در این طرح طی دو سال گذشته، بتوانیم امسال نیز این برند فرهنگی را کسب کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل‌هایی که یزد در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد، برند فرهنگی پایتخت کتاب برازنده و شایسته آن است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..