معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

دستگاه های استان در حوزه اجرای خدمات و رفع مشکلات ایثارگران ارزیابی شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان بر ارزیابی دقیق دستگاه های استان در حوزه اجرای قوانین، ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده شهدا ‌و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز"‌علی زینی وند"‌ در این نشست ضمن تاکید بر کیفی سازی جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، ‌گفت: ‌به عنوان مسئولان امور ایثارگران در دستگاه های مختلف وظیفه قانونی و شرعی دارید که امور مربوط به این عزیزان و خانواده شهدا و جانبازان را در اداراتی که حضور دارید، ‌پیگیری کنید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ادامه داد: ‌ایثارگران، ‌جانبازان و ‌آزادگان از جان، ‌سلامت، ‌تفریحات و زندگی خود گذشتند که امروز ایران اسلامی دارای استقلال و امنیت پایدار باشد و مردم در آرامش زندگی کنند و امروز وظیفه ما به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای احقاق حقوق آنها و رفع مشکلات ایثارگران تمام تلاش خود را به کار گیریم و این نیاز به شعار ندارد.
وی بر ارزیابی دقیق دستگاه های استان در حوزه اجرای قوانین، ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده شهدا ‌و رفع مشکلات آنها ‌تاکید کرد.
زینی وند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید بهترین خدمات در چارچوب قانون به ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و ‌آزادگان ازجمله استخدام فرزندان شهدا ‌و ایثارگران که دارای شغل نیستند، ‌پرداخت تسهیلات، وام های ضروری ‌و خدمات درمانی ‌ارائه شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست "‌احمدعلی دشتی پور" ‌مشاور استاندار در امور ایثارگران گزارشی از فعالیت های انجام شده در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان ارئه داد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..