معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان یزد شکل گرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به استقرار میز خدمت در ادارات استان از اول تیرماه امسال، گفت: خوشبختانه گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان ‌با نگاه ویژه به تولیدات دانش بنیان شکل گرفته است .

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای سیاستگذاری استانی دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر به ریاست "‌علی ‌زینی وند" ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور "‌رحیم سرهنگی"‌ مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی و اعضای این شورا در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد .

 
به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علی زینی وند» در نشست شورای سیاستگذاری استانی دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر،ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوب انجام شده از سوی کانون کارآفرینی استان، ‌اظهار کرد: خوشبختانه گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان شکل گرفته است .
 
وی افزود: ‌امروز نگاه ویژه به بخش خصوصی و کارآفرینان از راهبردهای اصلی مدیریت ارشد استان است و دولت تلاش می‌کند تصدی‌گری خود را کاهش و امور را به بخش خصوصی واگذار کند .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد،‌گفت: ‌لازم است تسهیلات ارزان قیمت به سمت صنایع و تولیدات دانش بنیان هدایت شود زیرا شرایط اقلیمی یزد، آسیب پذیری در حوزه محیط زیست و بحران آب استان ایجاب می‌کند به سمت صنایع های تک، ‌دانش بنیان و حوزه گردشگری گام برداریم .
 
زینی‌وند با اشاره به استقرار  میز خدمت در ادارات استان از اول تیرماه خطاب به رسانه‌ها و صدا و سیمای استان، گفت: اصحاب رسانه می توانند نسبت به این موضوع بین اقشارمختلف اطلاع رسانی کنند.
 
وی در پایان سخنان خود مزایای میز خدمت را برشمرد و خاطرنشان کرد: ‌ارایه خدمات بهتر به مردم، ‌افزایش رضایت جامعه، ‌مبارزه با فساد اداری، ‌تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به درخواست های مراجعه کنندگان به ادارات ازجمله ویژگی های استقرار میز خدمت در دستگاه‌ها است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..