معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

نمایندگان مجلس دغدغه های اجتماعی استان را مورد توجه قرار دهند/ گفت و گوی بین نسلی مسیر تقویت انسجام اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به مشکلات و دغدغه های موجود در نظام سلامت، تامین اجتماعی و مسایل کارگری، ورود نمایندگان مجلس برای حل این دغدغه ها را خواستار شد و بیان کرد: گفت و گوی بین نسلی مسیر تقویت انسجام اجتماعی در جامعه است.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی مدیران مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد و اولویت های پیش روی استان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست گفت: امید است بتوانیم با استفاده از ظرفیت حمایت و پشتیبانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های پیش رو به صورت هدفمند گام برداریم.
«محمدعلی طالبی» ادامه داد: در سال جاری با همکاری دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ۲۲ شاخص و برنامه کلان تدوین و در دستورکار قرار گرفته است که  یکی از محورهای مهم آن  اجرای حقوق شهروندی می باشد.
طالبی افزود: افزایش مشارکت های اجتماعی مبتنی بر ظرفیت سازمان های مردم نهاد از جمله اولویت‌های مورد پیگیری می باشد.
معاون استاندار یزد تقویت نشاط سیاسی، جوان گرایی و بهره مندی از افراد متخصص در سیستم اجرایی استان را هدف دیگر این حوزه دانست و گفت: برای ارتقای جایگاه فرمانداران و بخشداران دوره های آموزشی تعریف شده و در حال برگزاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت سیاسی در بخش های مختلف همزمان با چهل سالگی انقلاب، تقویت جایگاه رسانه ها و روابط عمومی ها در راستای شفافیت و پاسخگویی، فراهم سازی زیرساخت ها و مدیریت موضوعات مرتبط با مهاجرین از محورهای تاکیدی این معاونت می باشد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر حساسیت وظایف دفاتر حوزه سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استانداری، گفت: نگاه برنامه محور در این حوزه قابل تقدیر است و می‌توان با تدوین برخی اولویت‌ها، همه ظرفیت ها از جمله حمایت نمایندگان مجلس را در خدمت رفع دغدغه های مردم در این حوزه قرار داد.
«سیدابوالفضل موسوی » ‌با اعلام آمادگی برای هر نوع هماهنگی و رایزنی در سطح ملی و پیگیری اصلاح ظرفیت های قانونی برای پیشبرد برنامه های استان، ‌افزود: لازم  است مستندات مورد نیاز در قالب گزارش های موضوعی تنظیم و برای پیگیری در اختیار نمایندگان قرار داده شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..