همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام شد؛

توزیع هزار بادکنک با شعار ضد استعمال دخانیات در یزد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انجمن نیکوتینی‌های استان یزد از توزیع هزار عدد بادکنک با شعارهای ضد استعمال سیگار و قلیان در نقاط مختلف استان به مناسبت پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«رضا.گ» با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: انجمن نیکوتینی‌های استان بیش از دو هزار نفر عضو دارد و مصرف‌کنندگان سیگار، قلیان، پیپ، ناس و غیره می‌تواند به صورت رایگان به عضویت این انجمن درآمده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. 

 
وی ادامه داد: این انجمن با هدف ترک مصرف نیکوتین با استقبال خوب مصرف ‎ کنندکان یزدی فعالیت خود بیش از ۱۵ سال است که آغاز کرده و گام‌های موثری در این زمینه برداشته است. 
 
وی با اشاره به نقش این انجمن در کاهش مصرف دخانیات در استان، اظهار کرد: این انجمن با برگزاری جلسات دائمی و منظم، نقش موثری در کاهش مصرف دخانیات در استان داشته و اعضای آن از بالای دو تا ۱۳ سال سابقه پاکی از مصرف نیکوتین را دارند. 
 
این مسئول بیان کرد: نیکوتینی‌های گمنام یک انجمن همیاری از زنان و مردانی است که به یکدیگر کمک می ‎‎ کنند تا رها از نیکوتین زندگی کنند. 
 
وی با بیان این که اعضای این انجمن با در میان گذاشتن تجربه، امید و نیرویشان با یکدیگر از این اعتیاد قدرتمند رها شده ‎‎ اند، گفت: هدف اصلی این انجمن حمایت و پشتیبانی از کسانی است که می ‎ واهند از اسارت نیکوتین رها شوند. 
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی انجمن نیکوتینی‌های استان یزد در پایان از علاقمندان به ترک مصرف دخانیات خواست برای ارتباط با این انجمن با شماره۰۹۱۹۹۶۸۴۲۸۹ تماس بگیرند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..