رییس دادگستری یزد:

بی‌اعتماد کردن مردم به نهادهای انقلابی، نقشه دشمن است

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: برخی عناد با نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب تخریب و هجمه علیه نهادهای انقلابیِ تحت نظارت ولی فقیه نشان می‌دهند.

به گزارش یزدی نیوز «محمدرضا حبیبی» در همایش بصیرت در جمع کادر پادگان شهید صدوقی یزد با اشاره به تخریب و هجمه به شورای نگهبان، قوه قضاییه و نیروهای نظامی و همچنین سپاه پاسداران، افزود: طرح و نقشه دشمنان زیر سئوال بردن نهادهای حامی ولی فقیه است و در این زمینه از هیچ دروغ و افترایی هم اِبا ندارند.

 
وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه و علت نام‌گذاری این هفته به واسطه شهادت شهید بهشتی، اظهار کرد: علت مخالفت و ترور شخص و شخصیت شهید مظلوم بهشتی نیز همین پایداری این شهید، فقیه، آگاه، مدیر و مدبر بر مسئله ولایت فقیه و پیاده سازی اسلام ناب محمدی و تفکر انقلابی امام راحل عظیم الشأن در تئوری‌های انقلاب و تصویب قانون اساسی بود.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: دشمن در ابتدای انقلاب مترصد سوار شدن بر موج انقلاب و مدیریت این حرکت مردمی به نفع مقاصد شوم خود بود، همانگونه که ۲۸ مرداد را مدیریت کرد یا انقلاب‌های عربی منطقه را خنثی ساخت ولی اگر نبودند شهیدان بزرگ و اندیشمندانی همچون شهید بهشتی و پا فشاری متقن و علمی آنان بر اصول عقاید اسلامی، چه بسا سرنوشت انقلاب در همان سال‌ها و ماه‌های نخست تغییر می‌کرد.
 
وی با بیان این مطلب که تاریخ در حال تکرار است و امروز نیز ولی فقیه زمان نیازمند حمایت، پشتیبانی و از خود گذشتگی افرادی همچون شهید بهشتی است، گفت: امروز افرادی که عنوان تحصیل کرده به خود داده‌اند، به خود اجازه می‌دهند به رئیس جمهور کشور نامه بنویسند و از مذاکرات بدون قید و شرط با ترامپ دم بزنند! در حالی که از نظر عقلی و منطقی هم هر فرد معمولی در اجتماع نیز می‌تواند به این ارزیابی برسد که مذاکره با یک فرد توهم زده که حتی سیاستمداران درون آمریکا هم او را قبول ندارند و به هیچ تعهدی پایبند نیست، اشتباه محض است و از طرف دیگر هم مقام معظم رهبری به صراحت اعتماد به غرب را خسران به کشور اعلام کردند.
 
رئیس کل دادگستری استان افزود: در قانون اساسی کشور، جایگاه ولی فقیه و تبیین سیاست کلان خارجی مشخص شده است و افرادی که بر خود نام تحصیل کرده می‌گذارند چگونه به خود اجازه این حرکت را می‌دهند.
 
وی امنیت کشور را یکی از ارزشمندترین داشته های کشور ذکر و بیان کرد: عده‌ای بسیار در تلاش هستند تا این امنیت و آرامش را از مردم بگیرند، که اگر در این امر موفق شوند دیگر به صغیر و کبیر رحم نخواهند کرد و به چپاول این کشور اقدام خواهند کرد.
 
این مقام قضایی یادآور شد: این که به قوه قضاییه هجمه می‌کنند به واسطه رسیدگی‌های دقیق و ورود به مسئله دست‌اندازی به اموال بیت المال توسط برخی مسئولین سابق است، قوه قضاییه باید از حق مردم دفاع کند و در این موضوع به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.
 
وی گفت: عده‌ای فکر می‌کنند که چون در مواقعی به پاس خدمات خود مورد وثوق و اعتماد مردم بوده‌اند، امروز نیز می‌توانند با همان ژست مردم را بفریبند، غافل از این که مردم طرفدار حق و حقیقت و پشتیبان نظام و ولایت هستند و بارها در این سال‌ها این مسئله را ثابت کرده‌اند.
 
حبیبی ابراز کرد: دشمنان نمی‌خواهند اجازه بدهند این انقلاب ۴۰ سالگی خود را جشن بگیرد و از همین رو وقتی تلگرام، این پیام‌رسانی که بستر و مأمن انواع جرائم، مالی، اقتصادی، منافی عفت و به ویژه بستر جرائم امنیتی شده بود، فیلتر می‌شود این گونه شاکی می‌شوند و موضع می‌گیرند و بیانیه صادر و آن را محکوم می‌کنند.
 
وی تأکید کرد: ضرورت امروز جامعه، هوشیاری و فرمانبرداری از ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی است.
 
رییس کل دادگستری استان یزد گفت: این که برخی در داخل، مواضع دشمنان نظام را تکرار می‌کنند و با همان ادبیات راجع مسائل مختلف داخلی و بین‌المللی موضع می‌گیرند، باید به این موضوع با دیده شک نگریست و حقیقت را از بطن افراد انقلابی جامعه جستجو کرد.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..