به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

نشست بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان استان برگزار شد

جلسه بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا و بار برون شهری و حمل و نقل مسافر درون شهری استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار و در این رابطه تصمیمات لازم گرفته شد.

به گزارش یزدی نیوزدر جلسه ای به ریاست "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی ‌استانداری، مدیران کل دستگاههای‌نظارتی و اجرایی استان، نمایندگان کانون و انجمن رانندگان حمل و نقل بار و کالا و حمل و نقل مسافر استان مشکلات رانندگان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

صادقیان در ابتدای این نشست با برشمردن برخی از مشکلات و خواسته های رانندگان بار، کالا و مسافر استان گفت: با بررسی جلسات منظم، اولویت بندی مباحث و راه کارهای حل اساسی در بلندمدت و همچنین راه حل های کوتاه مدت   باید به بررسی و پیگیری رفع مشکلات رانندگان بپردازیم.
‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: اساسی ترین موضوع برای پرداختن به خواسته های رانندگان در بخش حمل و نقل، شفاف سازی جریان حمل و نقل از تولیدکنندگان و شرکت های حمل و نقل تا رانندگان است و تا همه در این موضوع دست به دست هم ندهند مشکل ‌حل نخواهد شد.
در این جلسه در ابتدا موضوع دریافت پورسانت های اضافی از رانندگان توسط دلالان شرکت های حمل و نقلی و دلالان بخش تولید و صنعت استان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه ای برای شفاف سازی این جریان با کمک سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت و بخش های مختلف حمل و نقلی استان طراحی و با هماهنگی معاونت امور عمرانی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اجرایی نماید.
همچنین در ادامه این نشست موضوع بررسی قراردادهای حمل و نقل مسافر بخصوص موسسات و شرکت های حمل و نقل درون شهری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد جلسه ای با محوریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت استان و اداره کل تامین اجتماعی برگزار شود و موضوع قراردادهای حمل و نقل استان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..