امام جمعه :

انتقال پاسگاه شهید مدنی، مهمترین مطالبه مردم مهریز است

امام جمعه مهریز رسیدگی به مطالبات مردم را مهمترین رسالت قوه قضائیه دانست و گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان مهریز که تاکنون بارها هم عنوان شد، انتقال پاسگاه شهید مدنی به خارج از حوزه جغرافیایی شهرستان است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» در جریان دیدار با مسئولان قضایی شهرستان مهریز با اشاره به نقش قوه قضائیه در ایجاد عدالت اجتماعی، اظهار کرد: قوه قضائیه امید مظلومان است.

 
وی رسیدگی به درخواست‌های مردمی را یکی از مهمترین رسالت‌های قوه قضائیه در کشور دانست و بیان کرد: بحث جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز یکی از مهمترین درخواست‌های مردم این شهرستان است که تاکنون بارها به اشکال مختلف به اطلاع مسئولان اجرایی و قضایی استان رسیده است.
 
امام جمعه مهریز با بیان این‌که استقرار پاسگاه شهید مدنی در موقعیت فعلی هیچ سودی برای مردم منطقه ندارد، افزود: ماهیت وجودی این پاسگاه بسیاری از ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مهریز را پشت خود پنهان کرده است.
 
محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش پدیده قاچاق انسان را یکی از عوامل نشأت گرفته از پاسگاه شهید مدنی در مهریز عنوان کردو گفت:‌ انتقال پاسگاه شهید مدنی به خارج از حوزه جغرافیایی شهرستان به رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی به ویژه پیشگیری از پدیده یادشده و انتقال افغان های غیرمجاز و کاهش آسیب های فرهنگی کمک خواهد کرد.
 
«مهدی حسن پور» دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهریز در ادامه اظهار کرد: جانمایی مکان جدید برای پاسگاه شهید مدنی انجام شده و محلی بعد از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، در مسیر جاده اصلی مهریز به انار کرمان انتخاب شده است، که امیدواریم هرچه زودتر با ساخت آن، نظر مردم و مسوولان محلی تامین شود .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ پاسگاه شهید مدنی یکی از گلوگاه‌های مهم ایران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در پنج کیلومتری شهر مهریز به طرف شهرستان انار قرار دارد .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..