برگزاری آموزش‌های همگانی مشترک نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان یزد راه‌های گسترش همکاری طرفین در زمینه‌های اجرا و نظارت گاز و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا فرشید» رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشستی که به همین منظور برگزار شد، نظارت این سازمان بر اجرای شبکه‌های گاز  واحدهای مسکونی، مجتمع‌های آپارتمانی و واحدهای اداری و تجاری و شبکه گاز یک چهارم صنعتی را موفق ارزیابی و آمادگی این سازمان با همکاری شرکت گاز استان برای نظارت بر شبکه گاز دو پوندی و ۶۰ پوندی را اعلام کرد.

 
«علی اکبر میدانشاهی» مدیر عامل شرکت گاز استان نیز با مهم خواندن رابطه کاری و تعامل طرفین در جهت کاهش خسارات و تلفات ناشی از حوادث گاز، خاطرنشان کرد: آموزش‌های عمومی به ویژه در روستاها و مناطقی که به تازگی به شبکه گاز متصل شده یا می‌شوند، از اولویت‌های شرکت گاز استان یزد است و در این زمینه مایل است از مساعدت‌های مهندسان پیشکسوت و با تجربه عضو سازمان استفاده کند.
 
در ادامه این نشست طرفین بر اهمیت برگزاری همایش‌های آموزشی و بازآموزی مهندسان ناظر و مجری گاز و نیز رعایت مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان و الزام به بازرسی شبکه‌های گاز ساختمان‌ها در زمان نقل و انتقالات تاکید کردند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..