استاندار یزد تاکید کرد:

در راستای احیای اهداف اصیل انقلاب گام‌های اساسی برداشته شود

استاندار یزد در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با بیان اینکه در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامی دور نشویم، بر برداشتن گام‌های اساسی در راستای احیای اهداف اصیل انقلاب تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با حضور «آیت الله محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، «محمود زمانی قمی» استاندار یزد، معاونان استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و اعضای این شورا در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با اشاره به اینکه ستادها و کمیته های برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد نباید صرفا دولتی باشند، گفت: بنده به‌عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در استان تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و سازمان های مردم نهاد را در این راستا بسیج می‌کنم تا مراسمی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنیم.
زمانی قمی افزود: در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامی دور نشویم و لازم است در راستای احیای هدف‌های اصیل انقلاب گام‌های اساسی برداشته شود.
وی با اشاره به‌ضرورت توجه هر چه بیشتر به هدف‌های انقلاب اسلامی، ادامه داد: باید از ظرفیت نخبگان استان در این راستا حداکثر استفاده بشود و توجه داشت که چتر انقلاب برای همه‌کسانی است که در انقلاب بوده و هستند و این چتر حمایتی بستگی به قشر خاصی ندارد.
استاندار یزد با بیان اینکه در شرایط حسّاس کنونی اگر یک نفر از این چتر حمایتی رانده شود در حقیقت به نظام و انقلاب جفا شده است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، نخبگان، رسانه ها، هیئت‌های مذهبی، دانشگاهیان، هنرمندان و احزاب همه باید وارد میدان شوند و از گفتمان انقلاب دفاع کنند.
زمانی قمی در پایان سخنان خود گفت: همچنین لازم است مشکلات جامعه بررسی شود و درصدد جبران آن‌ها برآییم و برای تحقق این مهم ضرورت دارد انس بیشتری با گروه‌ها و افراد مختلف در جامعه داشته باشیم.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..