فعالیت ۴۸۰ کانون در استان برای اوقات فراغت دانش آموزان

در فصل تابستان 150 کانون فرهنگی هنری، تربیتی و مهارتی و 330 کانون ورزشی در استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت:در تابستان امسال ۴۸۰ کانون در استان برای اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می کنند.

سرداری افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان در فصل تابستان ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری، تربیتی و مهارتی و ۳۳۰ کانون ورزشی فعالیت خواهند کرد.
وی برگزاری دوره های فنی و مهارت آموزی با همکاری هنرستانها و مراکز آموزشی فنی و حرفه ای/فعال نمودن پژوهش سرای دانش اموزی با برگزاری کلاس های رباتیک و المپیاد علمی/برگزاری کلاس های مهارت های زندگی در کارگاههای آموزشی و زمینه سازی حضور دانش آموزان در اردوهای دانش اموزان را از برنامه های غنی سازی  اوقات فراغت دانش اموزان در فصل تابستان دانست.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:در این نشست همچنین اعتباری معادل ۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز ۳۳ کلاس مورد نیاز در هنرستانهای فنی و کاردانش شهرستان یزد تخصیص داده شد.
استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به ضرورت مهارت آموزی دانش اموزان در غنی سازی اوقات فراغت آنها گفت: این مهم باعث می شود دانش آموزان افرادی مسئولیت پذیر و توانمند تربیت و عهده دار امور مختلف اجتماعی شوند.
 زمانی قمی افزود: در کلاس های اوقات فراغت باید دیگاههای دانش آموزان و خانواده ها در نحوه برگزاری این دوره ها لحاظ شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..