آغاز فعالیت‌ کانون پرورشی در ابرکوه

فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری ابرکوه از امروز اول تیرماه با حدود 30 رشته هنری، فرهنگی و ادبی آغاز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمدیر مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه گفت: فعالیت‌های تابستانه کانون از اول تیرماه در حدود ۳۰ رشته هنری، فرهنگی و ادبی آغاز می‌شود.

 زهره فلاح‌زاده  افزود : دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سالگی در کلاس‌های تابستانی کانون شرکت می‌کنند به این ترتیب که شنبه و ۵ شنبه دختران مقطع تحصیلی متوسطه، یک‌شنبه و ۳ شنبه دختران ابتدایی، ۲ شنبه و ۴ شنبه نیز پسران ابتدایی فعالتی خواهند کرد .
وی اشاره کرد : دانش آموزان دوره ابتدایی در کارگاه هنری در رشته‌های آموزش نقاشی با گواش، آبرنگ و پاستل، سفالگری، کارگاه ادبی شامل نوشتن خلاق، تقویت دستور زبان فارسی، آموزش شعرخوانی، آموزش داستان‌نویسی، کارگاه شعر، شاهنامه‌خوانی شرکت می‌کنند.
مدیر مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه آموزش کاردستی، قصه‌گویی، آموزش روخوانی، امانت کتاب، نمایش فیلم، مسابقات، کارگاه علمی، آموزه‌های دینی، بازی‌های فکری و سرگرمی، اردو و سرود را از جمله رشته‌های آموزشی کلاس‌های فرهنگی اعلام کرد .
وی گفت : دانش آموزان مقطع متوسطه نیز آموزش ساخت انیمیشن، عکاسی، نمایش عروسکی، کارگاه گلیم‌بافی، آموزش نمد دوزی، نقاشی، کارگاه ادبی را فرامی‌گیرند.
مدیرمرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه خاطرنشان کرد: کلاس‌های ویژه کانون نیز برای خردسالان (۵ تا ۸ سال) و بزرگ‌سالان (۹ سال به بالا)، شامل نقاشی و رباتیک در نوبت عصر برگزار می‌شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..