آغاز فعالیت بوستان های معرفت در استان یزد

مباحث آموزشی، اخلاقی، عقیدتی، فرهنگی هنری و برنامه‌های تفریحی و اردویی از جمله مباحث این بوستانها اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تشکیل ۵۰پایگاه بوستان معرفت در شهرستان های مختلف استان یزد با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر افزود: این سازمان با توجه به رسالتی که برای آموزش فرزندان و نونهالان دارد ایام تابستان امسال برنامه های اوقات فراغت را برای رده سنی ۹تا۱۵ سال و با هدف ارتقا سطح فکری و فرهنگی و آشنایی بیشتر آنها با آموزه های معرفتی، اعتقادی و دینی برگزار می کند.
وی با اشاره به اینکه ۵۰پایگاه بوستان معرفت در شهرستان های مختلف استان یزد با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تشکیل می شود، افزود: این کلاس ها شامل کلاس های مختلف آموزشی، اخلاقی، عقیدتی، فرهنگی هنری و برنامه های تفریحی و اردویی داخل استان است.
حجت الاسلام کارگر گفت: کلاس های اوقات فراغت با حضور اساتید و مبلغانی از دفتر تبلیغات قم برگزار می شود، ادامه داد: این کلاس ها از ۱۰تیرماه آغاز می شود و به مدت ۴۰روز ادامه دارد و ویژه رده سنی ۹تا۱۵ سال در نظر گرفته شده است.
وی گفت: موسسات قرآنی و دارالقرآن ها نیز در ایام تابستان کلاس های آموزشی قرائت قرآن، مفاهیم، حفظ قرآن پر رونق تر از دیگر ایام سال برگزار می کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..