رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان

ثبت‌نام بیش از ۹۰۰ نفردر دوره‌های مهارتی اوقات فراغت در اردکان

آشپزی ، سفرهآرایی، شیرینی پزی ، راسته دوزی، د مهارتی برق صنعتی، برق ساختمان، نصاب وسایل حفاظتی و ایمنی، از جمله این مهارتها اعلام شد

به گزارش یزدی نیوز رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان گفت: تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر برای شرکت در دوره‌های مهارتی اوقات فراغت در شهرستان اردکان ثبت‌نام نموده‌اند.

 نادر متألهی با اشاره به آغاز ایام اوقات فراغت و لزوم استفاده هرچه بهتر از این فرصت برای کسب مهارت گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان اردکان در نظر دارند جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه شهری و روستایی، دوره‌های آموزش مهارتی فنی و خدماتی را در فصل تابستان برگزار نماید.
وی افزود: در مرکز خواهران، دوره‌های آموزشی مهارتی مانند آشپزی ملل، آشپز غذای فوری، کیک پزی، سفره‌آرایی، دسر و ژله، شیرینی‌پزی خشک، راسته‌دوزی، کاربر رایانه و اینترنت در محیط کار، چهل‌تکه دوزی، تولیدات نمدی، ساخت تزئینات کریستالی، بافنده عروسک تزئینی، دوزنده پیراهن مردانه و زنانه، کارور اتوماسیون اداری، کارور اتوکد و سرمه‌دوزی ارائه می‌شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان  اشاره کرد : تاکنون بیش از ۵۹۰ نفر از خواهران برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام نموده‌اند و از دوم تیرماه در کلاس‌های فوق شرکت خواهند کرد.
وی گفت: در مرکز برادران نیز دوره‌های مهارتی برق صنعتی، برق ساختمان، نصاب وسایل حفاظتی و ایمنی، کارور plc درجه‌دو، Plc delta، مونتاژ و تعمیر کامپیوتر، جوشکار قوس الکتریکی، تعمیر آبگرمکن دیواری، تعمیر لوازم‌خانگی برقی‌، برق و تزئینات پراید، پرورش قارچ، کارور فتوشاپ، برنامه‌نویس c، کاربر رایانه و اینترنت در محیط کار ارائه می‌شود که تاکنون بیش از ۳۷۰ نفر از برادران علاقه‌مند برای حضور در این دوره‌ها ثبت‌نام نموده‌اند و این دوره‌ها نیز از دوم تیرماه آغاز خواهد شد.
متألهی  اشاره کرد : در سال گذشته بیش از ۸۴۰ نفر برای شرکت در دوره‌های مهارتی اوقات فراغت مراکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران در شهرستان اردکان ثبت‌نام کرده بودند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..