برگزاری ۱۵۰۰ جلسه گفتمان دینی در یزد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به فعالیت 13 دبیرستان صدرا در سطح استان، گفت: در سال گذشته 1500 جلسه گفتمان دینی در استان یزد برگزار شده است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی»  با اشاره به فرا رسیدن یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: مدیریت روابط با افراد تأثیرگذار برای ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی بین نسل جوان یکی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در استان و کشور است.

 
وی افزود: متناسب‌سازی سرمایه‌های انسانی، توسعه و ترویج فعالیت‌ها و تبلیغات اسلامی، تبلیغات دینی، تقدم هدایتگری بجای تصدیگری و فرآیندگرایی در امر تبلیغ از دیگر رسالت‌های در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است.
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بالغ بر ۱۵۰ موسسه قرآنی شهری و روستایی در استان فعالیت می‌کنند، گفت: در استان یزد برای اولین بار اتحادیه قرآنی راه‌اندازی شده است.
 
حسینی کوهستانی با اشاره به اقدامات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، تصریح کرد: اعزام مبلغ به روستاها و محل‌های فاقد روحانی، برگزاری ۱۵۰۰ جلسه گفتمان دینی و انجام ۲۰ مورد پژوهش‌های متعدد با موضوع شناسایی راهکارهای تعمیق تربیت دینی در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌های انجام شده و در دستور کار سازمان تبلیغات یزد است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان یزد ۱۳ دبیرستان صدرا با آموزش تک رشته معارف اسلامی فعالیت دارند که در این تعداد مدرسه بالغ بر یک هزار و ۷۷ دانش آموز استغال مشغول به  تحصیل هستند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد
 
  

بخش نظردهی بسته شده است..