معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم تجلیل از پروفسور سلطان زاده:

میراث جهانی یزد فرهنگ غنی و انسان های شایسته آن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن تقدیر از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تکریم و معرفی شخصیت های برجسته و منشاء اثر در جامعه بیان کرد: میراث جهانی یزد فرهنگ غنی و انسان های شایسته آن است.

به گزارش یزدی نیوزجشن امضاء کتاب و مراسم تجلیل از پروفسور «محمدحسین سلطان زاده» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ملی و استانی در سالن همایش های تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم گفت: حضور در این برنامه و تجلیل از شخصیت والای پروفسور سلطان زاده که از مفاخر استان یزد می باشند و تقدیر از افرادی که این گونه برنامه های ارزشمند را به منظور معرفی شخصیت های گرامی و اثرگذار یزدی برگزار می کنند، دارای اهمیت فراوان است.
«محمدعلی طالبی» ادامه داد: تجلیل و معرفی شخصیت های برجسته ای که منشا خیر و اثر در سطح جامعه،استان،کشور و حتی در جهان بوده اند نشانگر تغییر و جایگزینی نگاهی نو نسبت به فرهنگ گذشته مبنی بر اینکه ما مردمانی فراموشکار هستیم و تجلیل شایسته از چهره های موثر نداریم را نوید می بخشد.
وی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که نگاه گذشته جای خود را به  فرهنگ تکریم و سپاسگزاری از افرادی داده است که با تمام مشکلات جنگیده و توانسته اند نقش پر رنگی را در جامعه ایفا  کرده و افتخاری برای این مرز و بوم باشند تا نام یزد را در کنار دیگر بزرگان به نیکی ثبت نمایند.
طالبی بیان کرد: اگر امروز یزد به عنوان میراث جهانی در دنیا مطرح و به ثبت می رسد، میراث اصلی و اساسی ما فرهنگ غنی و انسان های شایسته هستند و هر چه داریم به این امر وابسته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان گفت: میراث ماندگار ما متکی به انسان های بزرگ و شایسته می باشد و به همین دلیل است که باید در جای جای این استان و همه بخش ها قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
گفتنی است پروفسور محمدحسین سلطان زاده با بیش از نیم قرن تجربه پزشکی کودکان و از مفاخر دبیرستان ایران شهر یزد می باشد که امروز در برنامه ای با عنوان «مردی برخاسته از کویر» با حضور علاقه مندان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفت.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..