فولادآلیاژی ایران در یزد رکورد زد

شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از صنایع سبز کشور، بار دیگر و این دفعه در بخش فروش رکورد زد.

به گزارش یزدی نیوزشرکت فولاد آلیاژی ایران با تولید سالیانه ۵۰۰ هزار تن محصولات فولادی یکی از بزرگترین صنایع کشور در استان یزد محسوب می‌شود.

 
این شرکت که با افزایش کیفیت تولید و صادرات محصولات خود سالانه ۶۰ میلیون یورو برای کشور ارزآوری دارد، در دو ماه اول سالجاری، ۵۹ هزار تن از محصولات خود را به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان به بازارهای مختلف عرضه کرده که از نظر ارزش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ درصد رشد داشته است. 
 
محصولات این شرکت به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف کشور از جمله  خودروسازی، ماشین‌سازی، ابزارسازی و همچنین در ساخت تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
 
همچنین ۲۱  هزار تن از محصولات این شرکت به ارزش ۴۹  میلیارد تومان در قالب گروه‌های عملیات حرارت‌پذیر، سخت‌شونده، کربنی و کیفی و مهندسی به کشورهای آلمان، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، عمان و هلند صادر شده که این موارد نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۲ درصد رشد داشته است. 
 
این در حالی است که این شرکت در اردیبهشت ماه امسال رکورد فروش ماهیانه خود را از ۳۹ هزار و ۵۰۰ تن به ۴۱ هزار و ۲۰۰ تن افزایش داده است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..