دهمین یادواره شهید کعبه و سرداران شهید مهریز برگزار می شود

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید کعبه و میثاق با سرداران و شهدای مهریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحسن مروی نام، دبیر برگزاری این مراسم در نشست هماهنگی این مراسم با اشاره به اینکه شهدا سند زنده افتخار ملت ایران و رسوایی دشمنان هستند، اظهار داشت: باید توجه داشت پنهان بودن گنج و ارزشمند بودن آن از خصوصیات‌هایی است که سبب ارزشمند شدن آن می‌شود و برای به دست آوردن گنج واقعی نیز باید تلاش کرد.

 
وی بیان کرد: از اینرو امروز باید تلاش شود فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس‌ که توانست یک نظام الهی و معنوی و متکی بر تفکر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم ببخشد را برای نسل جوان تبیین کرده و مانع فراموشی آن شویم.
 
مروی نامه افزود: شهدا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام از همه چیز خود گذشتند و در این راه با غیرت و قدرت از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند و وظیفه اصلی مردم است که به هر نحوی یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی را زنده نگه دارند.
 
وی عنوان کرد: یادواره ها و مراسم هایی که به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می شود همانند پادزهری است برای حرکات مسمومی که می خواهند یاد شهدا و دلاورمردی آنان به فراموشی سپرده شود این در صورتی است که کشور ما به خاطر مردان فداکار و دلاور و با گذشت در تمام طول تاریخ سربلند بوده است.
 
دبیر برگزاری دهمین یادواره شهید کعبه و سرداران شهید مهریز تصریح کرد: نگه داشتن یاد شهدا یک مسئله محلی و منطقه ای و مخصوص یک منطقه خاص و زمان خاص نیست و همیشه به آن نیاز است و نباید اجازه دهیم که یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.
 
مروی نام ادامه داد: دهمین مراسم یاد و خاطره شهید کعبه و میثاق با سرداران و شهدای مهریز از امشب تا تا سه شنبه، ۲۷ تا ۲۹ خرداد در حسینیه هدایت شهرستان مهریز با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری از سخنرانان مطرح کشوری و با حضور خانواده شهید حججی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..