لیگ برتر فوتبال ساحلی ، هفته ششم

جشنواره گل ایفا و گلساپوش در خانه

دو پیروزی و یک باخت حاصل کار نمایندگان استان یزد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بود.

به گزارش یزدی نیوزهفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شش دیدار پیگیری شد و نمایندگان استان یزد در این هفته از مسابقات با دو برد و یک باخت به کار خود پایان دادند.

 
تیم ایفای اردکان که در این هفته از مسابقات در خانه از تیم شهدای چلیچه میزبانی می‌کرد، با درخشش بازکنان خود موفق شد با نتیجه ۶ بر یک از سد این تیم بگذرد.
 
در این بازی محمد بهجتی دو و هادی فرهمند، سید امین میرحسینی، مجید رحیم‌پور و سعید پیرامون هرکدام یک‌بار موفق شدند دروازه تیم چلیچه را باز کنند. ایفا با این برد با یک پله صعود به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور رسید.
 
تیم مقاومت گلساپوش یزد دیگر نماینده استان یزد در این رقابت‌ها نیز موفق شد روند پیروزی‌های خود را ادامه داده و با نتیجه ۷ بر یک از سد تیم شهرداری چابهار بگذرد. گل‌های این دیدار را مختاری، داستان، رضایی، دهقانی، شیرمحمدی، سالمی و میرشمسی به ثمر رساندند و تک‌گل شهرداری چابهار را نیز مهرشاد وارد دروازه گلساپوش کرد.
 
این سومین پیروزی متوالی ساحلی بازان گلساپوش بود و با این برد جایگاه چهارمی خود در جدول را مستحکم کردند.
 
باوجود پیروزی پرگل دو نماینده استان یزد در این هفته از مسابقات، تیم پیام کویر اردکان دیگر نماینده استان در این هفته از رقابت‌ها نیز به سیر نزولی خود ادامه داد و با دریافت ۵ گل از تیم ملوان بندرگز شکست خورد. پیام با این باخت همچنان در رده ۱۱ جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..