معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مطرح کرد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض و مرمّت جاده یزد-خضرآباد

نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان اشکذر به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار و بر اولویت‌بندی این پروژه‌ها و تسریع در عملیات اجرایی آنها تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این نشست با اشاره به اینکه طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها، کاهش رضایت‌مندی شهروندان را به همراه خواهد داشت؛ خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و همکاری و هماهنگی همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط شد.

«محسن صادقیان» با بیان اینکه پروژه مسکن مهر اشکذر باید در اولویت بررسی قرار گیرد، گفت: با توجه به هم‌اندیشی‌های صورت گرفته در رابطه با چرایی و ضرورت اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری مسکن مهر اشکذر، تمهیدات لازم در خصوص چگونگی اجرای این پروژه از سوی دستگاه‌های مرتبط با جلب رضایت مردم در نظر گرفته شود.
صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض و مرمت جاده یزد-خضرآباد در هفته آینده خبر داد و افزود: اعتبار موردنیاز پروژه مرمت و تعریض جاده یزد-فولاد نیز بین فولاد آلیاژی، شرکت خدماتی شهرک صنعتی، نیروگاه برق و اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای تقسیم شده است.
در ابتدای این نشست شاه حسینی فرماندار شهرستان اشکذر به ارائه گزارش جامعی در خصوص روند اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان پرداخت.
گفتنی است در این جلسه در رابطه با پروژه‌های مسکن مهر اشکذر، ساماندهی میدان رضوانشهر، ساماندهی مغازه‌داران محدوده جاده سنتو، جاده‌های یزد-فولاد و یزد-خضرآباد، آسیاب آبی اشکذر، دهکده سوارکاری، واگذاری موزه اشکذر و مجموعه تاریخی باغ وزیر حجت‌آباد به بخش خصوصی و خط انتقال آب به ایستگاه راه آهن اشکذر و خضرآباد تبادل نظر و تصمیم‌گیری انجام شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..