جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

ششم تا ۱۲ تیرماه به‌نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: ششم تا 12 تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

به گزارش یزدی نیوز«سعید زارع» با بیان این‌که تشکیل ستاد هفتم تیرماه استان یزد با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته است، اظهار کرد: ششم تا ۱۲ تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

 
وی افزود: ترور نافرجام مقام‌معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، به ‌شهادت رساندن آیت‌الله‌ صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، از جمله حوادث تلخ در تیرماه خونین انقلاب اسلامی ایران است.
 
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به ضرورت معرفی سیاست‌های پلید استکبار جهانی علیه ارزش‌های انسانی و دینی مردم مسلمان جهان، گفت: اختصاص هفته‌ای به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی می‌تواند آیینه‌ای برای انعکاس نفاق، دروغگویی و فرصت مناسبی برای افشای چهره واقعی استکبار جهانی باشد.
 
زارع دشمن شناسی،‌ استکبار ستیزی، ‌تقویت روحیه استکبار ستیزی با نگاه به عاشورا، تبیین ابعاد نفوذ و نفاق‌ و همچنین تعمیق درک و شناخت مردم نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا، ‌عربستان و رژیم صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی را یکی از توصیه‌های مقام‌معظم رهبری به دست‌اندکاران نظام دانست و بیان کرد:‌ لازم است در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی،‌ جنایات آمریکا و اقدامات ضد حقوق بشر استکبار به عنوان رویکرد محتوایی این هفته افشا و بازخوانی شوند.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تجلیل و تکریم خانواده شهدای هفتم تیرماه در استان از جمله اقدامات در دستور کار برای بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در یزد است، تصریح کرد: شهید صدوقی و شهیدان سیدرضا و سیدمحمد پاکنژاد از جمله شهدای شاخص استان یزد در هفتم تیرماه هستند.
 
وی در مورد رویکرد برنامه‌ای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در استان یزد، ادامه داد:‌ گلباران قبور شهیدان پاکنژاد در ۳۱ تیرماه، برگزاری میزگردهای تخصصی در مورد چگونگی تشکیل و ماهیت وجودی استکبار جهانی، تولیدات فرهنگی و ادبی، برگزاری مراسم شکرگذاری از نعمت ولایت فقیه در سطح کانون مساجد استان، دیدار با خانواده‌های شهدای استان، اجرای سرودهای خیابانی، برپایی ایستگاه فرهنگی، برگزاری جشن در پارک کوهستان، برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری کمپین افشای حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی دراستان یزد است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..