توسعه بخش های بیمارستان ولی عصر بافق

فرماندار بافق گفت:راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی درمانگاه،خریداری دستگاه ماموگرافی بیمارستان و افزوده شدن دو پزشک فوق تخصص از برنامه های در دست اقدام بیمارستان ولی عصر بافق در سال جاری است.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار بافق در بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج)این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات بخش های مختلف این مجموعه آشنا شد و در جریان روند خدمات دهی به بیماران قرار گرفت.

محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید از راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر (عج)بافق خبر داد و افزود:این بخش با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه شهید صدوقی یزد تجهیز شده است و تا نیمه تیرماه جاری به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به افزوده شدن دو فوق تخصص گوارش و کلیه به مجموعه بیمارستان گفت:هماهنگی های لازم جهت حضور دو فوق تخصص گوارش و کلیه در شهرستان بافق به عمل آمده است.
فرماندار بافق بر لزوم این دو پزشک در این بیمارستان تاکید و بیان داشت:حضور این دو پزشک مستلزم فراهم آوردن امکانات و زمینه هایی است که با تامین آن در آینده نزدیک ایشان در بیمارستان بافق مشغول به فعالیت می شوند.
زاده رحمانی جهت هماهنگی لازم در این باره پیرامون تامین زیرساخت لازم قول مساعدت و پیگیری داد.
وی همچنین به خریداری دستگاه ماموگرافی در این بیمارستان اشاره و خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با تامین بودجه مورد نیاز تجهیزات لازم در این امر نیز برای بیمارستان ولیعصر(عج)فراهم شود.
فرماندار بافق با بیان اینکه سرطان سینه در بانوان در حال حاضر از شیوع بالایی برخوردار است، خرید و نصب دستگاه ماموگرافی جهت پیشگیری از این بیماری را ضروری عنوان کرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..