امام جمعه میبد در جمع میبد نمازگزاران عید فطر:

عید فطر، پایان یک مسابقه بزرگ در پیشگاه خداوند است

مردم مومن شهرستان میبد پس از یک ماه عبادت و بندگی خدا، نماز عید فطر را در مصلی آیت الله اعرافی اقامه کردند.

به گزارش یزدی نیوزمردم مومن و خداجوی شهرستان میبد در پایان یک ماه عبادت و بندگی، با خلوص نیت، نماز عید فطر را به صورت باشکوهی اقامه کردند.

 
«آیت الله اعرافی» امام جمعه میبد ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمین، در جمع نمازگزاران عید سعید فطر گفت: یکی از ویژگی ‎ های مهم انسان این است که می ‎‎ تواند آینده را محاسبه و آن را بررسی کند و آموزش را با توجه به آینده بسازد.
 
وی حضور مسلمین در نماز عید را یادآور روز قیامت دانست و افزود: بدانید جوانی، سلامت، نشاط، شادابی، خوشی ‎‎ ها و ناخوشی ‎‎ های ما تمام خواهد شد، اما یک روز ابدی و ماندگار در پیش است و روز عید فطر پایان یک مسابقه بزرگ در پیشگاه خداوند است که همه ما را یکجا جمع کرده تا با اعمال نیک خود با خدا پیمان ببندیم که ماه رمضان ادامه پیدا خواهد کرد، عبادت ‎ ها، مهربانی ‎‎ ها،دست گیری از خلق خدا، پایداری و مقاومت  و اطاعت در برابر دستورات الهی پیمان امروز ما و شما با خداوند متعال است.
 
امام جمعه میبد در بخش دیگری از سخنانش توجه به وضع معیشت و اقتصادی مردم، حفظ محیط زیست، کمبود آب و انتقال آن به استان کویری و خشک یزد، توجه به وضع صنعت، استقلال حوزه انتخاباتی شهرستان میبد را مورد تاکید قرار داد. 
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..