استاندار یزد:

اراده مدیریت ارشد استان حل مسائل بخش خصوصی است

استاندار یزد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اراده مدیریت ارشد استان حل مسائل و مشکلات بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به ریاست «محمود زمانی قمی» استاندار یزد و با حضور «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این شورا برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد: مدیریت ارشد استان در حل مسائل و مشکلات بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن اراده و عزم جدّی دارد.
زمانی قمی ادامه داد: شما به عنوان بخش خصوصی و کارآفرینان استان، امید آفرین هستید و بسیاری از نیازهای جامعه را رفع می کنید که این شایسته تقدیر است.
وی افزود: باید در شرایط امروز کمتر به منافع شخصی فکر کنیم و با همدلی و خدمت بیشتر به مردم و تلاش برای تولید ملّی، استان را در مسیر توسعه قرار دهیم.
عالی ترین مقام اجرائی استان به شرایط ویژه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب از هیچ توطئه و خیانتی علیه ایران دریغ نکرده و نمی کنند زیرا نظام و انقلاب اسلامی یک منشور را از ابتدای استقرار تاکنون در دستورکار قرار داده و آن دفاع از مظلومان جهان و تاختن بر ظالمان و مستکبران دنیاست.
زمانی قمی گفت: به عنوان کسی که در جریان همه مراحل انقلاب اسلامی از قبل از استقرار تا پیروزی انقلاب و پس از آن بوده ام و به انقلاب عقیده و ایمان دارم، بر این باور هستم که استقلال و تمامیت ارضی ایران به تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گره خورده است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این شرایط ویژه ای که کشور در آن قرار دارد باید دولت و بخش خصوصی در کنار هم، هماهنگ و همدل برای رفع نیازهای مردم باشند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..