رئیس پلیس راه استان یزد خبر داد:

آغاز طرح تابستانی پلیس راه در استان/گشت ۵۰ اکیپ در جاده های یزد

رئیس پلیس راه استان یزد از آغاز طرح تابستانی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در جاده های استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ مسعود قانعی در حاشیه اجرای طرح تابستانی پلیس راه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح تابستانی پلیس راه از امروز به طور همزمان در جاده های سراسر کشور آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح که هر سال با آغاز سفرهای تابستانی به مرحله اجرا در می آید، امسال نیز با پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر و سفرهای تابستانی، آغاز شده است.

 
وی عنوان کرد: در قالب این طرح، ۵۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های استان یزد تردد خواهند داشت و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
 
قانعی همچنین بیان کرد: از ظرفیت ۱۴ پاسگاه و ایستگاه ثابت و سیار پلیس در محورهای استان نیز بهره گرفته می شود.
 
رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد امنیت در جاده ها و نظارت بر عملکرد رانندگان اجرا می شود، افزود: با افراد متخلفی که هم جان خود و هم جان سایر مسافران را به خطر می اندازند، به هیچ وجه مماشات نخواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه پلیس در زمینه تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی به طور جدی برخورد می کند، افزود: رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها دقت کافی داشته باشند.
 
قانعی خاطرنشان کرد: از آنجا که یزد به دلیل قرار گرفتن در مرکز ایران، محل عبور تعداد زیادی خودرو است، افزود: اغلب رانندگان به دلیل اقلیم یزد و یکنواختی جاده ها دچار خستگی و خواب آلودگی می شوند و این امر در بسیاری از موارد، واژگونی خودروها را به دنبال داشته که توصیه می کنیم که رانندگان در صورت احساس خستگی، دقایقی استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.
 
وی از مردم، رانندگان و سرنشینان خودروها خواست: برای داشتن سفرهای تابستانی خوب و خاطره انگیز و وقوع کمترین حوادث در جاده های استان، نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..