کانون مساجد و کتابخانه های یزد تفاهمنامه همکاری امضا کردند

دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و کتابخانه های عمومی استان یزد با یکدیگر تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوزمسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری با تصویب اساسنامه در راستای حوزه کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری گام برداشته است.

 
حجت الاسلام مصطفی گرجی افزود: ما تلاش کرده ایم با ارتباط با دستگاه های مختلف از ظرفیت های آنها در راستای حمایت از کانون های مساجد استفاده کنیم و در این زمینه نیز به دنبال هم افزایی هستیم.
 
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: در کانون های فرهنگی مساجد به لحاظ کمی اقدامات بسیاری انجام شده اما معتقدیم که اکنون نیاز به فعالیت کیفی داریم و مبنای ما بر این است که با کیفی سازی محتوا در سطح مطلوبی قرار گیریم.
 
گرجی تصریح کرد: اگر امروز به تناسب مخاطب جدید و تقاضاهای آن، محتوای مناسب عرضه کنیم، کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را می توانیم به مردم معرفی کنیم و به طور قطع تولید مخاطب نیز موفق خواهیم شد.
 
وی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان یزد اظهار امیدواری کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان با همکاری این کانون ها بتوانند فعالیت های جدیدی ارائه کرده و مخاطبان بیشتری را جذب مساجد کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..