مسابقات کاراته بسیج، مساجد و محلات استان یزد برگزار می‌شود

دبیر هیات کاراته استان از برگزاری مسابقات المپیاد کاراته بسیج، مساجد و محلات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد هادی ملک ثابت» در خصوص برگزاری این دوره از رقابت‌ها این چنین گفت: طبق سنوات گذشته با همت و تلاش‌های بی‌وفقه سرهنگ نیکونژاد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه الغدیر استان و کادر توانمند خود المپیاد کاراته بسیج، مساجد و محلات با همکاری هیات کاراته استان در اواخر تیر ماه سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

 
وی همچنین در خصوص شرایط برگزای این دوره از مسابقات، افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو رشته کاتا و کومیته انفرادی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ در محل خانه کاراته استان یزد (سالن طلائیه یزد) برگزار خواهد شد.
 
به گفته‌ی ‌ملک ‌ثابت، رده سنی مد نظر برای اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور تنها رده سنی نوجوانان خواهد بود.
 
دبیر هیات کاراته استان همچین در خصوص ثبت‌نام این دوره از مسابقات این چنین بیان کرد: علاقه‌مندان حداکثر تا ۲۰ تیرماه مهلت خواهند داشت از طریق نواحی بسیج در سراسر استان یا هیات کاراته استان یزد اقدام به ثبت‌نام کنند.
 
ملک ثابت افزود: اصل کارت بسیج، معرفی‌نامه از نواحی بسیج شهرستان، اصل کارت غرامت، اصل کارت شناسایی، اصل بیمه ورزشی، رضایت نامه والدین و گواهی اشتغال به تحصیل ویژه رده سنی نوجوانان برای ثبت نام در این رقابت‌ها الزامی است.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..