مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

مردم توسعه فرهنگ عمومی را از مسئولان مطالبه کنند

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: مردم یزد به عنوان میراث‌داران فرهنگی معنوی، راهکارهای توسعه فرهنگی خود را ازمسئولان مطالبه کنند.

به گزارش یزدی نیوز«ونوس عامری»  با بیان این‌که یکی ازاهداف بزرگ تعریف شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد،«شناخت هویت فرهنگی یزد» است، اظهار کرد: یزدی ماندن به معنای حراست از ارزش‌های معنوی و فرهنگی یزد مهمترین رسالت مسئولان ودست‌اندرکاران فرهنگی استان است.

 
وی افزود: برگزاری جلسات و نشست‌های فرهنگی نظیر شب‌های فرهنگی یزد به جوانان کمک می‌کند که با بیشتر یزدی بمانند و با فرهنگ‌های اصیل خود آشنا شوند.
 
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: دعوت پژوهشگران و اندیشمندان برتر کشور که تاکنون اقدامات شاخص و برجسته‌ای در حوزه فرهنگ عمومی انجام دادند، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای شهر یزد برای توسعه فرهنگ عمومی جامعه است.
 
عامری در ادامه با اشاره به نقش مردم در حراست از ارزش‌های معنوی و فرهنگی، تصریح کرد: شهروندان یزدی باید به عنوان میراث داران فرهنگ عمومی یزد وقت گذاشته و با حضور در جلسات فرهنگی بیش از پیش با فرهنگ کهن خود آشنا شوند.
 
این مقام مسئول با بیان این‌که مسئولان فرهنگی از مردم تأسی می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مردم یزد باید راهکارهای توسعه فرهنگی خود را ازمسئولان مطالبه کنند.
 
وی در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف فرهنگی جامعه، گفت: خبرنگاران می‌توانند با جذب مشارکت بیش از پیش مردم مسئولان را در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری یاری کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..