کمک ۶۶۰ میلیونی خیرین مهریزی به آزادی زندانیان مالی

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مهریز با کمک 660میلیون ریالی خیرین این شهرستان همراه بود.

به گزارش یزدی نیوز«رضا ذولفعلی‌نژاد» مدیر کل زندان‌های استان یزد در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی زندان مرکزی یزد از شهروندان مهریزی هستند که آزادی آنها نیازمند پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال بدهی آنهاست. 

 
وی با بیان این که تاکنون از شکات پرونده این افراد مبلغ یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال گذشت کرده‌اند، نیاز کنونی  آزادی این زندانیان را مبلغ ۲۶ میلیارد ریال ذکر کرد.
 
حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم در این مراسم با تاکید بر نقش خیران در آزادی زندانیان، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه استغفار، مدد و مغفرت و بهترین فرصت برای انجام امور خیری مانند کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هایشان است. 
 
وی افزود: این زندانیان اشخاصی هستند که ناخواسته و غیر عمد، خطایی انجام داده‌ و گرفتار و در بند شده‌اند که امیدواریم بتوانیم با کمک خود آزادی و خوشحالی خانواده‌هایشان را رقم بزنیم.
 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این همایش از کمک ۶۶۰ میلیون ریالی خیرین شهرستان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی این شهرستان خبر داد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..