معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مطرح کرد:

ظرفیت بسیار بالای منطقه ویژه علم و فنّاوری یزد در راستای توسعه استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به پتانسیل های استان در حوزه فنّاوری، اطلاعات و ارتباطات، گفت: منطقه ویژه علم و فنّاوری یزد ظرفیت بسیار بالایی در مسیر توسعه استان و بهبود فضای کسب و کار دارد.

به گزارش یزدی نیوز «علی زینی وند» در جمع مدیر و هیئت مدیره سازمان عامل منطقه ویژه علم وفناوری یزد بیان کرد: اصل ایده ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان ایده خوبی بوده اما لازم است کانون های تفکر به مراکز اجرایی وصل باشند و دستگاه های اجرایی از ایده ها و اندیشه های این کانون ها حمایت کنند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه علم و فناوری یزد در کنار چهار استان دیگر به عنوان پایلوت در کشور محسوب می شود و زیرساخت های لازم برای فعالیت های این منطقه ویژه در استان وجود دارد.
زینی وند با اشاره به پتانسیل های استان در حوزه فناوری، اطلاعات و ارتباطات، افزود: منطقه ویژه علم و فناوری یزد ظرفیت بسیار بالایی در مسیر توسعه استان و بهبود فضای کسب و کار دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اولویت بندی برنامه ها و ایده ها، دیدگاه دانش بنیان و فن‌آور و انجام درست وظایف بتوانیم فعالیت های خود را در منطقه ویژه علم وفناوری یزد هدفمند و سیستمی پیش ببریم و از نگاه های کلی و بدون چشم‌اندازدر برنامه ریزی ها پرهیز کنیم.
گفتنی است در ابتدای این نشست «مهدی سالاری» مدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد گزارشی از فعالیت های این سازمان تاکنون و مشکلات پروژه های پیشران در حوزه علم و فناوری ارائه داد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..