جمع‌آوری فطریه توسط موسسات خیریه دارای مجوز

رییس بهزیستی شهرستان میبد اعلام کرد: موسسات خیریه و سمن‌هایی که دارای مجوز هستند می‌توانند اقدام به جمع‌آوری زکات فطره و کفاره شهروندان در روز عید فطر کنند.

به گزارش یزدی نیوز«محسن فلاح» در جلسه‌ای که به منظور نحوه جمع آوری زکات فطره با حضور مدیران موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و کارشناس مشارکت‌های مردمی بهزیستی برگزار شد، در ادامه بیان کرد: آن دسته از موسسات خیریه که گروه هدف آنها ایتام، بیماران، کودکان، معلولان و آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند برای جمع‌آوری زکات فطره در اولویت قرار دارند.

 
اعلام اسامی موسسات خیریه متقاضی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره از سوی کارشناس مشارکت به بهزیستی استان جهت صدور مجوز، ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهر و محل‌های برگزاری نماز عید فطر توسط موسسات، تامین هزینه‌های جمع‌آوری زکات فطره و توزیع آن بین معلولان، مراجعین نیازمند و مددجویان تحت پوشش و توزیع بروشور و پاکت‌های جمع‌آوری زکات و کفاره توسط موسسات دارای مجوز بهزیستی متقاضی از مصوبات این جلسه بود. 
 
مردم میبد می‌توانند جهت تحویل زکات فطره خود به اداره بهزیستی میبد واقع در بلوار نواب صفوی جنب میدان مادر به واحد امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳-۳۲۳۲۰۰۷۲ تماس حاصل کنند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..