استاندار یزد:

حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال با جدّیت و تلاش مضاعف دنبال شود/ ضرورت جذب بودجه اشتغال روستایی استان

استاندار یزد در نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان با تاکید بر جذب بودجه اشتغال روستایی استان تا دهم تیرماه سال جاری با پیگیری دستگاه های اجرایی و نهادهای متولی بیان کرد: حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال با جدّیت و تلاش مضاعف دنبال شود.

به گزارش یزدی نیوز نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان  با حضور «محمود زمانی قمی» استاندار یزد، «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، فرمانداران و اعضای این کارگروه در تالار کوثر استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور هوشمندانه مردم و تمام اقشار و گروه ها در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم  با مسئولیت پذیری بالای خود در این عرصه نشان دادند برای کنار زدن ظلم و ستم و دفاع از مظلومان مسلمان فلسطین همواره آماده اند و حضوری تماشایی و دیدنی در کشور پهناور و بزرگ ایران اسلامی رقم خورد.
«محمود زمانی قمی‌» همت و تلاش مردم استان یزد را در کشور شهره دانست و ادامه داد: در وضعیت اقتصادی و ایجاد شغل ممکن است ما در مقایسه با سایر استان های بعد از خودمان وضعیت قابل قبولی داشته باشیم اما با توجه به هدفگذاری صورت گرفته، ارتقا و تحقق رتبه اول برای یزد مورد نظر می باشد.
زمانی قمی افزود: با تکیه بر توانمندی و اهداف موردنظر ضروری است حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری و دنبال شود و بر مبنای ارزیابی های صورت گرفته برای رفع عیوب و نواقص کار نیز بیش از گذشته اهتمام انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند کار و مسائل مربوط به آن تا اجرایی شدن طرح های حوزه اقتصادی و اشتغال نیازمند سرعت بیشتر و فاصله گرفتن از فرآیندهای طولانی است پس توجه به انعطاف پذیری نسبت به موضوعات و تسلط بر آئین نامه ها و ضوابط مورد نظر اهمیت داشته و نیازمند توجه بیشتر است.
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد: فرآیند اشتغال مربوط به یک موضوع  و حوزه خاص نیست و باید به صورت همه جانبه مورد توجه قرار گیرد و زمینه هایی چون مشاغل روستایی، خانگی و کوچک و مشاغل ایجاد شده توسط دستگاه های حمایتی می توانند در تکمیل این فرآیند و سرعت بخشی به آن موثر واقع شوند.
زمانی قمی با تاکید بر جذب بودجه اشتغال روستایی استان تا دهم تیرماه سال جاری با پیگیری دستگاه های اجرایی و نهادهای متولی گفت: استان یزد می تواند طرح های بزرگ ملّی در حوزه اشتغال روستایی را ارائه کند که این امر نیازمند توجه بیشتر در شهرستان های مختلف می باشد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شرایط حساسی پیش روی کشور وجود دارد اما اعتقاد داریم با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران و انقلاب می توانیم از این شرایط عبور کنیم و همبستگی و حرکت پر سرعت لازمه غلبه بر شرایط سخت است که باید با جدیت در راس تمام کارها قرار گیرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..