رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تأکید کرد:

لزوم برگزاری نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز در یزد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره اهمیت برگزاری هر چه با شکوه‌تر نماز عیدسعید فطر، گفت: نماز عید سعید فطر شهرستان یزد باید به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین «محمدفخرالدینی» در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در استان، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد واجب ترین شخص برای امامت نماز عید فطر است.

 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری عید سعید فطر، افزود: برگزاری نمازی باشکوه و واحد یکی از ضرورت‌های برگزاری این مهم در استان است.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که نماز عید فطر امسال یزد در مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود، گفت: با توجه به این‌که اعلام و برگزاری نماز عید سعید فطر امری حکومتی است، تمام مسئولان و دست اندرکاران استان باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این مهم اقدام کنند.
 
فخرالدینی با اشاره به نقش نماز عید سعید فطر در ایجاد وحدت بیش از پیش بین امت مسلمان، تصریح کرد: نماز عید فطر باید با عظمت و شکوه فراوان در تمام شهرستان‌های استان برگزار شود.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد شرایط لازم برای برقراری امنیت را از دیگر ضزرورت‌های اجرایی در برگزاری نماز عید سعید فطر دانست و بیان کرد: با توجه به این که دشمنان دین و نظام اسلامی همیشه به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های انقلابی، فرهنگی و دینی اسلام هستند، تدابیر امنیتی و ایمنی باید به خوبی پیش بینی و رعایت شود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..