تیم ملی هندبال نوجوانان در خاتم یزد اردو می‌زند + اسامی بازیکنان

چهارمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان از پنجشنبه 24 خردادماه در حالی به میزبانی شهرستان خاتم در استان یزد برگزار می‌شود که پنج هندبالیست یزدی نیز به این اردو دعوت شدند.

به گزارش یزدی نیوزچهارمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به هشتمین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اردن، انتخابی جهانی ۲۰۱۹،  از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ خرداد‌ماه جاری در شهرستان خاتم استان یزد تشکیل می‌شود.

 
«ناصر سلیمی» سرمربی تیم ملی ۲۸ بازیکن را به این مرحله اردو دعوت کرده است که در این بین نام پنج هندبالیست یزدی نیز دیده می‌شود. 
 
پوریا فتاحی، امیرحسین فیروزبخت، محمدرضا کاظمی، پوریا بهنام فر و سعید علوی مقدم همگی از خراسان رضوی،‌ داود صادقی، علیرضا حسین پور، محمد حیدری، علیرضا بیاتی و علیرضا دره شیری همگی از یزد، سروش قاسمیان، مهدی شریفی نژادیان، حسین شرافت و رضا شهبازی همگی از اصفهان، فواد فرهادی، سعید حصارکی و حامد حبیب زاده همگی از تهران، مهران حسینی، پیام قره باغستانی و رضا عزتی هر سه از کرمانشاه، نیما عارف پناه، پارسا محمدی و متین خضری هر سه از کردستان، حسین بهادری از کهکیلویه و بویراحمد، حسن الباجی از خوزستان، رضا یادگاری از چهارمحال و بختیاری، علیرضا میرآبی از فارس و حسین جهانی از کرمان، اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین مرحله اردو تیم ملی هندبال نوجوانان است.
 
سرپرست این اردو مجید پارسائی است و ناصر سلیمی سرمربی تیم را رسول کشانی از اصفهان و مهدی فراهانی از تهران به عنوان مربی و رضا سرسنگی از خراسان رضوی به عنوان ماساژور، همراهی می‌کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..