یزد میزبان مسابقات تکواندوی خردسالان قهرمانی کشور

سرپرست هیئت تکواندوی استان یزد از برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور خردسالان در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علی میرزاییان» ضمن اعلام این خبر، با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان در یزد اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۶۰۰ تکواندوکار از ۳۲ استان در دو گروه دختران و پسران در یزد برگزار می‌شود. 

 
وی افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۸ خرداد‌ماه لغایت اول تیر‌ماه امسال در سالن شش‌ هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می‌شود. 
 
سرپرست هیئت تکواندوی استان با بیان این که یزد در سال‌های گذشته نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان بوده است، گفت: این دوره از مسابقات در سال ۹۵ در یزد برگزار شد که استقبال خوب و بازخورد مناسبی نیز از خود به‌جای گذاشت. 
 
میرزاییان ادامه داد: برای برگزاری این دوره از مسابقات در استان، هیئت تکواندوی یزد با ارسال درخواست آمادگی برای برگزاری مسابقات و موافقت فدراسیون تکواندو، برای دومین بار میزبانی مسابقات تکواندوی خردسالان به استان یزد واگذار شد که جای تشکر بسیار از آقای پولادگر رییس فدراسیون تکواندوی کشور دارد. 
 
وی به اهمیت برگزاری مسابقات تکواندوی خردسالان پرداخت و اضافه کرد: گسترش و بسط تکواندو و افزایش جمعیت تکواندوکاران براساس شعار تنظیمی سال ۹۳ با عنوان در هر خانواده استان یزد یک تکواندوکار، از اهداف هیئت تکواندوی استان یزد است. 
 
سرپرست هیئت تکواندوی استان همچنین تصریح کرد: برگزاری مسابقات تکواندو سبب ایجاد انگیزه در خانواده‌ها و معرفی هرچه بهتر این ورزش مهیج به آنها می‌شود و افزایش انگیزه را در ورزشکاران این رشته ورزشی در پی دارد که امیدواریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان شاهد اتحاد و همدلی مربیان و اهالی تکواندو باشیم و از موقعیت میزبانی بهترین استفاده را ببریم. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..