فرماندار بافق :

رشد ۲۸ درصدی خریدهای داخلی در شهرستان بافق

فرماندار بافق از رشد 28 درصدی خرید داخلی ادارات، صنایع و معادن شهرستان در سال گذشته، از برنامه‌ریزی و رایزنی این شهرستان برای تداوم این روند رو به رشد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد زاده‌‌رحمانی» ، با اشاره به افزایش خرید شرکت‌ها و صنایع شهرستان از بازار داخلی شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: در سال جاری نیز به دنبال شعار سال یعنی «حمایت از کالای داخلی»، از ورود کالاهای غیربومی مشابه تولید داخل شهرستان جلوگیری شده است و در مقابل حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال یا در شرف ساخت در دستور کار قرار گرفته است.

 
وی ترغیب ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی به تامین مواد اولیه خود در وهله اول از داخل شهرستان و در مراحل بعدی از داخل استان و کشور را از مهمترین برنامه سال جاری عنوان کرد.
 
فرماندار رایزنی‌های سال گذشته با مدیران شرکت‌ها، کارخانجات و معادن شهرستان را در رشد ۲۸ درصدی خرید از بازار داخل شهرستان موثر دانست.
 
وی در ادامه با بیان این که باید همه جوانب بازار در فرمانداری مورد بررسی و نظارت قرار گیرد، بر اهمیت ساماندهی دستفروشان و روز بازارها و جمعه بازارهای شهرستان نیز تاکید کرد.
 
زاده‌رحمانی در مورد ترغیب شهروندان بافقی به بازارهای داخلی نیز عنوان کرد: برخی از صنوف باید در حد امکان قیمت‌ها را تعدیل کنند تا مردم به جای استفاده از کالاهای شهرهای دیگر، مایحتاج خود از داخل شهرستان و استان تامین کنند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..