معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد:

نشست تخصصی پیشگیری از خشونت در یزد برگزار می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد از برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از خشونت با موضوع ضرب‌وجرح عمدی در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدحسین رحیمی زاده  در جلسه هماهنگی برگزاری نشست علمی تخصصی با عنوان ضرب‌وجرح عمدی با اشاره به اینکه در سال جاری از طرف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۵۳ برنامه اجرایی و عملیاتی به استان یزد محول شده است، گفت: دو مورد از این برنامه‌ها مرتبط با حوزه مرکز مطالعات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با عناوین تهیه و تدوین کتاب سیمای جرائم و آسیب‌های اجتماعی استان یزد و برگزاری نشست علمی تخصصی در حوزه پیشگیری از جرائم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی با موضوع ضرب‌وجرح عمدی است.

 
وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم از مهم‌ترین اولویت‌های قوه قضائیه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی است که این امر با همکاری گسترده همه دستگاه‌های متولی با دستگاه قضایی امکانپذیر است.
 
رحیمی زاده تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و به‌کارگیری و علمی کردن یافته‌های علمی و دستیابی به راهکارهای علمی پیشگیرانه برای کاهش جرم ضرب‌وجرح عمدی که یکی از جرائم اولویت‌دار در استان یزد است، نشست تخصصی با موضوع پیشگیری از خشونت برگزار می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..