رونق تولید و اشتغال با راه اندازی کارگاههای زودبازده

فرماندار بافق در بازدید از کارگاه تولیدی نایلکس گفت:مشکل تسهیلات آن در قالب اشتغال فراگیر حل شده است و مشکل زمین هم بزودی حل می شود.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار بافق در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی نایلکس در این شهرستان عمده مشکلات این واحد را بحث تامین زمین و تسهیلات عنوان کرد و گفت:مشکل تسهیلات با بسته حمایتی دولت در قالب تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر حل شده است.

محمد زاده رحمانی با اشاره به مشکل تامین زمین بیان کرد:مسافت طولانی شهرک صنعتی بافق با شهر باعث عدم استقبال برخی سرمایه گذاران و واحد های کوچک شده است که امیدواریم مشکل سایت کارگاه های مزاحم شهری بزودی حل شود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری یک میلیارد ریالی این واحد جهت تاسیس بیان داشت:جهت توسعه این واحد تولیدی۳میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام فراگیر درخواست داده شده که در حال اتمام مراحل پایانی است.
فرماندار بافق با بیان اینکه این کارگاه طی ۸ماه می باشد که راه اندازی شده است خاطر نشان کرد:روزانه دستگاه های موجود ۸تا ۱۰ساعت فعالیت دارند و تولید روزانه به ۵۰۰تا ۶۰۰کیلوگرم می رسد.
زاده رحمانی عمده نایلکس های تولیدی این کارگاه را کیسه های زباله و کیسه های دسته دار عنوان کرد که در شهرستان تولید و به فروش می رسد.
وی یکی از برنامه های اساسی شهرستان را توجه به کارگاه های زودبازده برشمرد و تصریح کرد:در این راستا از سال گذشته تاکنون حدود ۱۱واحد تولیدی کوچک در شهرستان ایجاد شده و در حال فعالیت است.
فرماندار بافق افزود:در سال گذشته با راه اندازی واحد های زود بازده در این شهرستان برای ۶۰نفر اشتغال ایجاد شد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..