رییس حوزه هنری یزد تأکید کرد:

لزوم نقش آفرینی هنرمندان یزدی در حوزه گرافیک و زیبایی شهری

رییس حوزه هنری یزد در جمع هنرمندان و اساتید و طراحان گرافیک استان، گفت: هنرمندان یزدی باید با آگاهی و هوشمندی در حوزه گرافیک شهری دست به تولید اثر بزنند و در زیبایی شهر نیز تأثیرگذار باشند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده» با اشاره به ضرورت شناسایی، آموزش، هدایت و حمایت از استعدادهای گرافیک استان،‌اظهار کرد: ایجاد زمینه پویایی، خودباوری، تعامل، همدلی و هم‌افزایی هر چه بیشتر هنرمندان این رشته در راستای ایجاد فضای امیدبخش و جریان‌ساز در جامعه ضروری است.

 
وی با بیان این‌که حوزه هنری متولی هنر استان نیست، افزود: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و تقویت توانایی آنان با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموشی، ایجاد تعامل و هم‌افزایی بین هنرمندان، تولید آثار ارزشمند و توزیع آثار در جامعه از جمله برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه هنری یزد برای حمایت از هنر گرافیک در استان است.
 
رییس حوزه هنری یزد با اشاره به اهمیت گرافیک در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، گفت: راه‌اندازی اتاق فکر یا هیأت اندیشه‌ورز گرافیک در حوزه هنری از جمله اقدامات موثر در راستای تقویت هنر گرافیک در استان یزد است.
 
کوچک‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان باید با آگاهی و هوشمندی در حوزه گرافیک شهری دست به تولید اثر بزنند و در زیبایی شهر نیز تأثیرگذار باشند .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..