رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد؛

تصویب ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای رفع موانع تولید در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد 46 طرح با 119 میلیارد تومان اعتبار تصویب و برای پرداخت به بانکهای عامل در سطح استان معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز،«محمدرضا علمدار یزدی» در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری بانک‌های عامل و اعضای کارگروه رفع موانع تولید، در دومین کارگروه تسهیل استان، ۴۶ مورد به مبلغ ۱۱۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق در دو بخش سرمایه درگردش و سرمایه ثابت برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی تصویب شده است.

 
وی با اشاره به تشکیل ۵۶ کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان یزد،افزود: راه‌اندازی ۶۹ کمیته تخصصی و برگزاری ۷۵۰ جلسه کارشناسی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفع موانع تولید در یزد است.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: در جلسات این کارگروه سه هزار و ۳۹۰ مصوبه در قالب سه هزار و ۲۱۶ پرونده بررسی و مصوب شدند.
 
علمدار یزدی در ادامه با بیان این‌که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید یزد ۴۰ هزار شغل پایدار در استان را ایجاد و تثبیت کرده است، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این طرح همزمان با راه‌اندازی سایت بهین یاب، یک هزار و ۳۵۷ درخواست ثبت شده که از این تعداد ۸۸۷ مورد به مبلغ یک هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان مصوب شده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها در کارگروه رفع موانع تولید استان یزد یک هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان برای یک هزار و ۴۲۳ مصوبه بوده است .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..