معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

یزدی‌ها همیشه پیشتاز حرکت‌های انقلابی و ملی بودند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن دعوت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: یزدی‌ها همیشه پیشتاز حرکت‌های انقلابی و ملی بوده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: روز قدس نماد مبارزات ملت‌های مسلمان علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و همچنین نماد حمایت از مظلومین و مسلمانان جهان است.

 
وی افزود: در حال حاضر ملت فلسطین یکی از تحت ستم‌ترین ملت‌های مظلوم دنیا محسوب می‌شود؛ لذا حضور در راهپیمایی روز قدس به معنای اعلام همبستگی با ملت‌های مظلوم دنیا و به‌صورت مشخص اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همان‌گونه که در هفته‌های اخیر مشاهده شد، مردم غزه در فلسطین به پا خواسته و به‌نوعی علیه سیاست‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی حرکت‌هایی را سازمان‌دهی کردند؛ لذا موقعیت ویژه‌ای به وجود آمده است تا ملت‌های مسلمان در سراسر جهان حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کنند.
 
طالبی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و حرکت آمریکا مبنی بر اینکه قبله اول مسلمین جهان را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمت شناخت، موقعیت ویژه‌ای است تا مردم در سراسر جهان انزجار خود را نسبت به این حرکت سخیفانه آمریکا نشان دهند و همچنین حمایت خود را از قدس شریف به‌عنوان پایتخت فلسطین اعلام کنند.
 
این مقام مسئول ضمن دعوت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: استان یزد مثل همیشه پیشتاز حرکت‌های ملی و انقلابی در سطح کشور بوده و این اقتضا در مردم استان یزد وجود دارد تا در چنین شرایط ویژه‌ای درصحنه آمده و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند و همچنین با حضور خود در راهپیمایی، روحیه استکبارستیزی و آزادی‌خواهی خودشان را نشان داده و بار دیگر صحنه باشکوهی را رقم بزنند. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..