استاندار یزد: برد سلاح های ایران تا هرجا که در آن فساد و ظلم باشد می‌رسد

استاندار یزد با تاکید بر اینکه یهودیان افراطی در تکمیل جنایت سراسر تاریخ خود به دنبال توسعه طلبی با کشتار مردم است گفت: برد سلاح‌های ایران باید تا هر جایی که در آن فساد و ظلم می‌شود برسد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی لحظاتی قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: پس از انتشار دین مبین اسلام در سراسر جهان باز هم یهود از پای ننشست و برای سست کردن بنیان‌های اسلامی و تهدید و توطئه کرد.

 
وی با اشاره به اینکه این چهره یهودیان افراطی امروز در چهره رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت می‌کند گفت: علاوه بر حساسیت این جریان فاسد، آنها روی اسلام و این منطقه هم چشم دوخته‌اند.
 
استاندار یزد ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران صهیونیست‌ها تمام توان خود را به کار بستند تا شاید بتوانند جلوی موتور پیشرفت انقلاب را بگیرند اما انقلاب اسلامی هر روز با نقش آفرینی بیشتر در خاورمیانه به یک بازیگر اصلی در حوزه سیاست خارجی، دفاع از مظلومان و نهضت‌های وحدت بخش تبدیل شد.
 
زمانی قمی گفت: اسرائیل و همپیمانانش  و در راس آن آمریکای جنایتکار با راه انداختن گروه‌های تروریستی و تکفیری سعی کردند جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما با شکست مفتضحانه داعش در عراق و سوریه و همینطور خنثی شدن تجیزه کردستان عراق ماشین توطئه آنها به گل نشسته است.
 
وی افزود: ما یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور نابخرد آمریکا و همچنین عصبانیت سران رژیم غاصب صهیونیستی را درک می‌کنیم و می‌دانیم که در این عرصه آنها چقدر کنترل خود را از دست داده‌اند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر حمایت از مظلومان جهان را انتخاب کرده بیان کرد: ایران قصد حمله به هیچ کشوری در جهان را ندارد ولی با افتخار از مظلومان جهان حمایت می‌کند.
 
زمانی قمی ادامه داد: ما تردیدی نداریم که قدس رها خواهد شد و شک نداریم که فلسطین آزاد می‌شود و به خود تردید راه نمی‌دهیم که اسرائیل، آمریکا و همه آنهایی که در این جبهه علیه مظلومان می‌جنگند به خاک می‌نشینند.
 
وی افزود: می‌گویند چرا حزب‌الله در لبنان است، در پاسخ به آنها باید گفت شما زبان زور می‌فهمید و مگر شما جنوب لبنان را اشغال نکردید و امروز هم که غزه را از زمین و دریا و هوا محاصره کرده‌اید، آیا این دموکراسی است؟
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه برد سلاح‌های ما باید تا جایی که در آن فساد و ظلم می‌شود برسد گفت: یهود قومی است که تاریخ دارد ولی جغرافیا ندارد و در هر بخشی از تاریخ که مستقر شدند با تهدید و توطئه رانده شدند و برای تکمیل تاریخ سراسر جنایت خود، دنبال توسعه‌طلبی، برتری‌طلبی و توسعه جغرافیای غصبی خود از نیل تا فرات هستند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..