طنین فریاد “مرگ بر اسرائیل” ‌در ۸۰ نقطه یزد/‌پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی ‌به آتش کشیده شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم دارالعباده در بیش از ۸۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزمردم ولایتمدار یزد همزمان با سراسر کشور و جهان در روز جهانی قدس که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده، با مشت‌های گره کرده در بیش از ۸۰ نقطه یزد گرد هم آمدند و راهپیمایی پرشور این روز را آغاز کردند.

 
در مرکز استان یزد، مردم ولایتمدار شهرستان یزد با حضور در میدان شهید بهشتی یزد و قرائت زیارت آل یاسین، راهپیمایی این روز جهانی را آغاز کردند.
 
پس از قرائت زیارت آل یاسین، بیانیه بسیج دانشجویی استان در محکومیت ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرائت شد و پس از هر بند این بیانیه، مردم یزد با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.
 
مسیر راهپیمایی یزد از میدان شهید بهشتی، چهارراه شهدا(میدان امیرچقماق) خیابان قیام و مسجد ملا اسماعیل یزد ادامه پیدا می‌کند و مردم در طول این مسیر مردم اشغال فلسطین را محکوم کردند.
 
پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در یزد به آتش کشیده شد
 
مردم ولایتمدار شهرستان یزد در نشان دادن انزجار خود از جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین و قدس اشغالی و همچنین جنایت های آمریکا، پرچم این دو جنایتکار کودک کش را در میدان امیرچقماق یزد به آتش کشیدند.
 
در هنگام به آتش کشیده شدن این دو پرچم، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین را بار دیگر به جهانیان اعلام کردند.
 
در این روز مردم یزد با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی اعلام کردند که از نظر مردم ایران و آزادمردان جهان این اقدام محکوم است و به هیچ عنوان به آن رسمیت نمی دهند.
 
اجرای حرکات نمایشی روتوپی در طول مسیر راهپیمایی
 
از جمله برنامه‌های جنبی راهپیمایی امروز یزد اجرای حرکات نمایشی روپایی با توپ‌های مختلف بود که در طول مسیر راهپیمایی انجام شد.
 
در این مراسم، یکی از فوتبالیست‌های نمایشی یزد اقدام به اجرای روپایی در طول مسیر راهپیمایی کرد و علاوه بر روپایی حرکات مخلتف نمایشی با توپ از جمله حرکات نمایشی توپ و گردن اجرا کرد.
 
مراسم اجرای حرکات نمایشی ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در طول مسیرهای راهپیمایی یزد توسط گروه‌های مختلف انجام می‌شود.
 
بیانیه روز جهانی قدس در یزد قرائت شد
 
بیانیه روز جهانی قدس توسط سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد قرائت شد.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: فلسطین را رمز وحدت، یکپارچگی و اتحاد امت اسلامی برابر توطئه‌های نظام سلطه و استکبار در حفظ رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی و ایجاد چتر امنیتی برای اشغال‌گران پلید دانسته و ضمن تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مراجع، علما و نهادهای دینی جهان اسلام، به ویژه دانشگاه الازهر و علمای حجاز در حمایت از مردم فلسطین و ناکام دانستن تلاش‌های گذشته آنان، انتظار می‌رود با افشای توطئه‌های جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه ایشان تلاش سران کشورهای مرتجع برخی کشورهای منطقه برای سازش و اشغالگری قدس شریف را محکوم و به رسالت تاریخی خود در این عرصه عمل نمایند.
 
در بند پنجم بیانیه روز جهانی قدس یزد هم چنین آمده است: وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را از مهمترین الزامات و مقدمات تحقق آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران از این سرزمین مقدس دانسته و با حمایت همه جانبه از خط مقاومت و انتفاظه، یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و حذف معادله بازگشت که برای بستن پرونده فلسطین طراحی شده است را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع این توطئه خطرناک را ناکام بسازند.
 
استاندار یزد: برد سلاح‌های ایران باید تا هر جایی که در آن فساد و ظلم می‌شود برسد 
 
محمود زمانی قمی لحظاتی قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: پس از انتشار دین مبین اسلام در سراسر جهان باز هم یهود از پای ننشست و برای سست کردن بنیان‌های اسلامی و تهدید و توطئه کرد.
 
وی با اشاره به اینکه این چهره یهودیان افراطی امروز در چهره رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت می‌کند گفت: علاوه بر حساسیت این جریان فاسد، آنها روی اسلام و این منطقه هم چشم دوخته‌اند.
 
استاندار یزد ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران صهیونیست‌ها تمام توان خود را به کار بستند تا شاید بتوانند جلوی موتور پیشرفت انقلاب را بگیرند اما انقلاب اسلامی هر روز با نقش آفرینی بیشتر در خاورمیانه به یک بازیگر اصلی در حوزه سیاست خارجی، دفاع از مظلومان و نهضت‌های وحدت بخش تبدیل شد.
 
زمانی قمی گفت: اسرائیل و همپیمانانش  و در راس آن آمریکای جنایتکار با راه انداختن گروه‌های تروریستی و تکفیری سعی کردند جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما با شکست مفتضحانه داعش در عراق و سوریه و همینطور خنثی شدن تجیزه کردستان عراق ماشین توطئه آنها به گل نشسته است.
 
وی افزود: ما یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور نابخرد آمریکا و همچنین عصبانیت سران رژیم غاصب صهیونیستی را درک می‌کنیم و می‌دانیم که در این عرصه آنها چقدر کنترل خود را از دست داده‌اند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر حمایت از مظلومان جهان را انتخاب کرده بیان کرد: ایران قصد حمله به هیچ کشوری در جهان را ندارد ولی با افتخار از مظلومان جهان حمایت می‌کند.
 
زمانی قمی ادامه داد: ما تردیدی نداریم که قدس رها خواهد شد و شک نداریم که فلسطین آزاد می‌شود و به خود تردید راه نمی‌دهیم که اسرائیل، آمریکا و همه آنهایی که در این جبهه علیه مظلومان می‌جنگند به خاک می‌نشینند.
 
وی افزود: می‌گویند چرا حزب‌الله در لبنان است، در پاسخ به آنها باید گفت شما زبان زور می‌فهمید و مگر شما جنوب لبنان را اشغال نکردید و امروز هم که غزه را از زمین و دریا و هوا محاصره کرده‌اید، آیا این دموکراسی است؟
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه برد سلاح‌های ما باید تا جایی که در آن فساد و ظلم می‌شود برسد گفت: یهود قومی است که تاریخ دارد ولی جغرافیا ندارد و در هر بخشی از تاریخ که مستقر شدند با تهدید و توطئه رانده شدند و برای تکمیل تاریخ سراسر جنایت خود، دنبال توسعه‌طلبی، برتری‌طلبی و توسعه جغرافیای غصبی خود از نیل تا فرات هستند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..