گرامی داشت یاد امام خمینی (ره)وقیام خونین ۱۵خرداد در مهریز

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام جاودانه 15 خرداد در مسجد جامع ولیعصر مهریز برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزامام‌جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵خرداد در مسجد جامع  مهریز گفت: از مصادیق حس زیبایی‌شناسی ملت ایران، پذیرش انقلاب اسلامی و ایجاد یک حکومت اسلامی بود،در دیگر ملت‌ها نیز انقلاب‌هایی صورت گرفت و جنگ‌هایی رخ داد اما در هیچ‌یک از این کشورها، مردم مانند ملت بزرگ ایران با تمام وجود از انقلاب دفاع نکردند. در دوران دفاع مقدس نیز مردم ایران با خون شهدا از این انقلاب الهی که نویدبخش ظهور منجی عالم بشریت است دفاع و حمایت کردند.

حجت الاسلام مدرسی  با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد مردم قم افزود: امام راحل، مظهر اخلاص بود و این از مهم ترین ویژگی های امام بود و ایشان به هدف، راه و سخنش ایمان داشت. 
وی ادامه داد: نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب های مردم جا افتاده است. 
مدرسی  با بیان این که وظیفه ما تکلیف به عمل است، گفت: این کشور درشرایط سخت تر از این اداره شده است، ما تجربه ۸ سال دوران دفاع مقدس را داریم، از این رو باید توکل ما به خداوند متعال باشد
مدرسی انقلاب اسلامی ایران را تداوم نهضت الهی انبیاء و ائمه اطهار علیهم‌السلام دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) که از سلاله پاک حضرت فاطمه الزهراء (س) بود شکل گرفت و در طول دوران عمر ایشان هیچ‌کس، حتی گروهک‌های منافقین و دشمنان داخلی و خارجی و ضدانقلاب‌ها نتوانستند از شخصیت امام راحل خرده بگیرند و نتوانستند از ایشان و از مقام معظم رهبری نقطه‌ضعفی پیدا کنند و آن را علیه نظام و انقلاب اسلامی مورد هدف قرار دهند
حضرت امام خمینی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ رحلت کردند. 
 
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..