مدیرکل ارشاد اسلامی یزد خبر داد؛

پیوستن بخش «حمایت از کالای ایرانی» به جشنواره روح خدا به صورت ویژه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:«حمایت از کالای ایرانی» به عنوان بخش ویژه به جشنواره روح خدا اضافه شد.

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان‌زاده» در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی روح خدا، اظهار کرد: این جشنواره به ابتکار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از سازمان‌ها شروع به کار کرده و هم اکنون هم در حال برگزاری است.

 
وی با اشاره به این‌که هدف اصلی این جشنواره تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) به وسیله استفاده از زبان فرهنگ و هر است،‌افزود: این زبان، زبانی لطیف، نرم و نافذ است و به همین دلیل تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،گفت: هر سال هم این جشنواره سعی کرده که مسیر تکامل و صعود را طی کند و هر سال این جشنواره بهتر از دوره‌های قبل از آن باشد.
 
جوادیان‌زاده به اقدامات صورت گرفته برای بهبود هرچه بیشتر سطح کیفی جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه گزارش عملکرد این جشنواره در پنج دوره قبلی هم در قالب با عنوان گزارش عملکرد جشنواره روح خدا آماده رونمایی شده است.
 
وی افزود: زمان برگزاری جشنواره ملی روح خدا از رحلت امام خمینی(ره) تا دهه فجر در نظر گرفته شده و سعی شده زمانی باشد که هنرمندان بتوانند با فکری باز آثار خوبی را برای ارسال به جشنواره آماده کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: امسال این جشنواره در پنج رشته نرم‌افزار، سرود و نماهنگ، نقاشی، خوشنویسی و مسابقه بزرگ کتابخوانی و با محوریت حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی شده است.
 
جوادیان‌زاده خاطرنشان کرد: امسال یک ابتکاری که در نظر گرفته شده، مربوط به موضوع ویژه جشنواره است که با عنوان شعار سال حمایت از کالای ایرانی در جشنواره گنجانده شده است. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..