معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار‌:

از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات بازنشستگان استان استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشستی با بازنشستگان استانداری یزد بر اصلاح قوانین و استفاده از امکانات و ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی بازنشستگان استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز"‌علی زینی وند" ‌در این نشست صمیمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ‌گفت:‌ وضعیت بازنشستگان به عنوان قشر فرهیخته که اغلب با کوله باری از تجربه و در اوج توانمندی بازنشسته می شوند در شان ملتی با تاریخ و قدمت جمهوری اسلامی ایران نیست و این وضعیت باید بهبود یابد.

وی بر اصلاح قوانین و استفاده از امکانات و ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی بازنشستگان تاکید کرد ‌و ادامه داد: ‌در کشورهایی که از سطحی از توسعه یافتگی عبور کرده اند، ‌دوران بازنشستگی دوران شیرین زندگی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: در ایران اسلامی نیز یکی از مهم ترین وظایف مدیران ‌ما باید توجه به امور رفاهی و معیشتی بازنشستگان باشد و لازم است دستگاه های اجرایی استان بانک اطلاعاتی دقیقی همراه با بروز رسانی از بازنشستگان خود تهیه و درجهت رفع مشکلاتشان تلاش کنند.
زینی وند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌در حوزه استانداری نیز مدیریت استان این آمادگی را دارد که با استفاده از ظرفیت های قانونی هرگونه حمایتی را از بازنشستگان و کانون های بازنشستگی استان داشته باشد تا دغدغه های مالی این قشر فرهیخته پس از ٣٠ سال خدمت صادقانه به نظام به حداقل کاهش یابد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 
 
 
 
  
 

بخش نظردهی بسته شده است..