مدیرکل ثبت احوال استان یزد خبر داد:

تغییر مکان تحویل کارت هوشمند ملی به شهروندان یزدی

مدیرکل ثبت احوال استان یزد از تغییر مکان تحویل کارت هوشمند ملی به شهروندان شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی مکرمی اظهار داشت: شهروندانی که در شهرستان یزد درخواست کارت هوشمند ملی داده و پیامک تحویل را دریافت می کنند با حضور در دفتر پیشخوان دولت به نشانی میدان شهدای محراب، بلوار دانشجو، بعد از کوچه ۱۳ کارت خود را دریافت نمایند .

 
وی افزود: به منظور احراز هویت متقاضیان، هر فرد باید شخصا با در دست داشتن اصل شناسنامه و رسید در محل حضور یافته و پس از اسکن اثر یکی از انگشتان و مطابقت با اثر انگشت ثبت شده در مرحله درخواست، کارت هوشمند خود را دریافت کند.
 
مکرمی با اشاره به پیش بینی ۱۶ ایستگاه تحویل کارت به مردم برای سرعت بخشیدن به فرایند تحویل خاطرنشان کرد: در صورت ازدحام و در ساعات پیک قابلیت افزایش تا ۲۰ ایستگاه نیز پیش بینی شده به نحوی که همزمان کار تحویل به ۲۰ نفر انجام خواهد شد .
 
مدیرکل ثبت احوال استان اضافه کرد: برای سهولت دسترسی مردم به مکان جدید، این دفتر در محلی تعیین شده که امکان جابجایی با وسائل نقیله عمومی فراهم است و این مهم از اولویت های مکان یابی دفتر بوده است .
 
مکرمی با بیان اینکه جمعیت واجد شرایط استان برای دریافت کارت هوشمند ملی ۸۳۰ هزار نفر است، گفت: تاکنون ۶۸ درصد واجدین شرایط برای کارت ملی خود اقدام کرده اند و ۳۲ درصد باقیمانده فقط تا پایان سال مهلت دارند با مراجعه به سایتWWW.NCR.IR  یا یکی از دفاتر خدمات ارتباطی برای ثبت نام اقدام کنند.
 
 محل جدید تحویل کارت هوشمند ملی همه روزه در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای خدمت رسانی فعال است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..